برداشته شدن رمزهای احراز هویت مایکروسافت

کمیته رکن چهارم – مایکروسافت قصد دارد به منظور احراز هویت کاربران، فناوری های جدیدی را جایگزین رمزهای عبور سنتی بکند.

مایکروسافت از طرح های خود برای پایان دادن به استفاده از رمزها و پشتیبانی ورودی های حساب ها از طریق برنامه ی «Authenticator» خبر داد.

نرم افزار بالا برای پشتیبانی از برنامه های متصل به «Azure AD» طراحی شده است و اجازه می دهد تا مشتریان بدون استفاده از رمزهای عبور به خدمات دسترسی داشته باشند. غول فناوری در حین رویداد سالانه ی «Ignite» در سال ۲۰۱۸، مجموعه ای از به روزرسانی های امنیتی را منتشر کرد که از خدمات ابری برای تامین امنیت سازمان ها استفاده می کند.

مقامات مایکروسافت همچنین از یک راه حل جدید پایان به پایان (end-to-end) که به منظور کمک به محافظت، شناسایی و تخریب تهدیدات سایبری طراحی شده، رونمایی کردند. گردآوری حفاظت امنیت پیشرفته و تصفیه خودکار در سراسر ایمیل ها، رایانه های شخصی، هویت ها و زیرساخت ها، تبدیل به یک تجربه ی جامع در مایکروسافت ۳۶۵ (Microsoft 365) شده است.  برنامه ی حفاظت از تهدید جدید مایکروسافت همه ی این ها را در بردارد.

خدمات مذکور، به منظور سرعت بخشیدن به تحقیقات برای از بین بردن تهدیدات، از هوش مصنوعی و پژوهش های انسانی استفاده می کند.

فرانک شاو (Frank Shaw)، معاون ارتباطات در مایکروسافت گفت:

روزانه بیش از ۶٫۵ تریلیون سیگنال در مایکروسافت پردازش و تجزیه و تحلیل می شود. ما بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ متخصص امنیتی داریم که تمام وقت روی تامین امنیت مراکز داده ها از طرف مشتریان، کار می کنند. ما یک مرکز عملیات دفاع سایبری را راه اندازی کرده، سیستم های دفاعی خود را هک و مهاجمان را شکار می کنیم. ما در هر ماه جلوی تهدیدات بیش از ۵ میلیارد بدافزار را می گیریم.

کارت امتیاز مایکروسافت -کارت گزارش امنیت سایبری- به روزرسانی هایی را دریافت کرد که شامل امنیت و تحرک سازمانی مایکروسافت (EMS) و مرکز امنیت اژر (Azure Security Centre) می شد. گسترش امتیاز امنیت، همچنین شامل مجموعه ی گسترده ی کنترل از محصولات مانند امنیت برنامه ی ابری مایکروسافت و دایرکتوری فعال اژر نیز می شود. این اطلاعات دفاع را تقویت کرده و به در درک و بهبود جایگاه امنیتی سازمان ها در بخش فناوری اطلاعات کمک می کنند.

بعلاوه، مایکروسافت یک پیش نمایش عمومی از محاسبات محرمانه ی اژر نشان داد. این شرکت مدعی است که این کار، اژر را به اولین سرویسی تبدیل می کند که یک بستر امن برای حفاظت از اطلاعات مورداستفاده ی جامع و محرمانه ارائه می دهد.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.