آموزش امنیت سایبری به دخترها

کمیته رکن چهارم – در شهر کایوگا آمریکا به گروه های دختران پیشاهنگ، امنیت اینترنت آموزش داده می شود.

 ال موریس (Al Morris)، از شرکت کنندگان در گروه های پیشاهنگ دختران، تخمین می زند در خانه اش حداقل ۱۵ دستگاه متصل به اینترنت وجود دارد. پس فکر کرد که این معقول است دخترش درباره ی امنیت سایبری آموزش ببیند.

ال و کِیسی موریس (Cassie Morris) کسانی بودند که در رویداد پیشاهنگان دختر «NYPENN Pathways»، با نشان های امنیت سایبری جدیدشان در بازار فینگرلیک (Fingerlakes Mall) حضور یافتند.

اخیرا پیشاهنگان دختر ایالات متحده ی آمریکا، از یک مجموعه جدید نشان های امنیت سایبری رونمایی کرده اند.

فعالیت هایی که در راه های بصری و استعاری به امنیت سایبری پرداختند، درشکل های مختلف مانند نقاشی کودکانه ارائه شدند. به عنوان مثال یک نقاش، قلعه ای را به تصویر می کشید که با حالات مختلف حفاظتی احاطه شده بود و سپس با ساختن سنگرهایی از بلوک ساختمان، به ایده ی استفاده از محافظت چندلایه در هنگام آنلاین بودن، تاکید کرده بود.

سارا پاور (Sara Power)، مدیر تجربی مسیر NYPENN و فعال در زمینه ی استم (STEM)، نقاشی قلعه ی خود را نشان داد. طرح او با یک خندق،پرتاب کننده ی چاقو و یک اژدها با نفس آتشین که خود او گفت در آخر شبیه یک گربه شده است، کامل می شد.

پاور راه هایی را برای ایمن سازی اطلاعات آنلاین مطرح کرد. برای نمونه رمز حساب ها را بیشتر از ۸ کاراکتر کرد تا حدس زدن آن سخت تر و همچنین تائید ۲ مرحله ای حساب ها فعال شود.

ال رهبر افراد پیشاهنگان دختر مارسلوس (Marcellus) گفت در حالیکه کیسی ۹ ساله هنوز برای استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار جوان است، از دخترش می خواهد در اینترنت مراقب باشد.

وی ذکر کرد:

ما همیشه می خواهیم کودکانمان امن بمانند و به نظر می رسد این روزها، امنیت اینترنت در صدر باشد.

نقاشی قلعه ی ایزی ون هوتن (Izzy Van Houten)، به شکل یک برج محاصره شده توسط گدازه ، میله های محافظ بر روی پنچره ها و یک عنکبوت غول پیکر چند رنگ به تصویر کشیده شده بود. مادر وی توضیح که عنکبوت به تنهایی برای ترساندن دخترش کافی است.

مادی ایزی، توضیح داد که امنیت آنلاین یک موضوع بسیار مهم برای اوست ؛ زیرا فرزندانش در خانه تبلت دارند و از طریق تلفن او می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند. بچه ها همچنین با دیگران بازی های آنلاین تعاملی می کنند و آن ها در مورد اهمیت به اشتراک نگذاشتن اطلاعات شخصی و عکس هایی از خودشان به صورت آنلاین، بحث کرده اند.

دختران بزرگتر، مسئولیت هایی در فعالیت دیگری که در آن رشته هایی را کنار یکدیگر قرار داده تا نماد یک شبکه باشند، پذیرفتند.

کریستی پارتریج (Kristy Partridge)، رهبر افراد مختلف محلی، یک شبکه را با مجموعه ای از قطارها مقایسه کرد. وی گفت: در حالی که قطار ها می توانند مردم و کالا ها را حمل کنند، یک شبکه می تواند پیام ها را ارسال کند.
در مقطعی، مجموعه رشته های شبکه به زمین افتاد.

کریستی گفت:

پیام هایمان گم شد. داده های تباه شده.

وی ادامه داد

اهمیت پشت این فعالی ، ارائه ی یک نمای بصری بزرگ تر به دختران از چگونگی ارتباط همه چیز بود.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.