CM Browser مرورگر امن و پرسرعت برای اندرویدی‌ها

封面-۱ - Copyکمیته رکن چهارم –  “CM Browser” مرورگر سریع و امنی است که محیط کاربری فوق‌العاده زیبایی دارد، و برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این مرورگر از محصولات تیم “Cheetah Mobile” است.

به گزارش کمیته رکن چهارم به نقل از آی تی‌ اس‌ ان، شما با این مرورگر که یکی از بهترین مرورگرهای سیستم‌عامل اندروید است، می‌توانید یک وب‌گردی امن داشته‌ باشید. این مرورگر امنیت بالایی دارد، و دارای آنتی‌ویروس بسیار قدرتمندی است که از حریم خصوصی شما در دنیای مجازی محافظت می‌کند. این مرورگر از سیستم شما در برابر حملات فیشینگ‌ها محافظت می‌کند، به شما در هنگام بازدید سایت‌های مخرب اطلاع می‌دهد و همیشه برای جلوگیری از نفوذ ویروس‌ها، تروجان‌ها و ابزارهای تبلیغاتی، اپلیکیشن‌هایی را که می‌خواهید دانلود کنید اسکن می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این مرورگر حجم آن است، این مرورگر با دارا بودن حجمی معادل ۱.۷ مگابایت جزء یکی از سبک‌ترین و سریع‌ترین مرورگرهای اندروید است.

cmbrowser-en-screenshots

تا به امروز نرم افزارهای مختلفی در زمینه ی مرورگر را برای اندروید معرفی کرده ایم که از آن ها می توانید موارد مشهوری چون فایرفاکس، گوگل کروم، هبیت، دلفین، اوپرا را نام برد و با استقبال خوب شما روبرو گردیده که همگی دارای حجمی زیاد هستند و اما CM Browser – Fast & Secure با حجم بسیار کم خود شما را حیرت زده خواهد کرد که چگونه با حجم یک مگابایت چنین مرورگر پرسرعت و قدرتمندی طراحی گردیده است!

ویژگی‌های بارز این مرورگر به شرح زیر است:

دارا بودن آنتی‌ویروس قوی برای محافظت در مقابل ویروس و حفظ حریم خصوصی شما
بارگذاری سریع وب‌سایت‌ها با مصرف کم داده
هشدار در هنگام ورود به سایت‌های مخرب و آلوده
اسکن کردن اپلیکیشن‌ها قبل از دانلود برای حفظ امنیت دستگاه شما
امکان ذخیره تاریخچه، کوکی‌ها و ذخیره رمزها
پشتیبانی از بوکمارک‌ها برای اضافه کردن وبسایت‌های دلخواه به علاقه‌مندی
سوئیچ و تغییر موتور جستجو
تغییر سایز فونت
پشتیبانی از “User Agent” به منظور دسترسی به نسخه دسکتاپ وبسایت‌ها
غیرقابل رهگیری بودن

کاربران اندروید می‌توانند این مرورگر را از گوگل‌پلی به صورت رایگان دانلود کنند.

منبع : آی تی‌ اس‌ ان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.