تهدیدات سایبری، بزرگترین نگرانی برای مدیران انرژی انگستان

کمیته رکن چهارم – بر اساس گفته های مقامات یک شرکت ارائه دهنده خدمات انرژی، حمله ای که به آن رسیدگی نشود، می تواند یک تجارت را نابود کند.

 تصور پیامدهای یک هک رایانه ی موفق، یک مدیر عامل انرژی بریتانیا را نگران کرده است.

مایکل لوئیس (Michael Lewis)، مدیر اجرایی شعبه ی بریتانیای شرکت «EON SE»، در اجلاس برکاوی بلومبرگ (Bloomberg’s Breakaway) در لندن، به نمایندگان گفت:

 یک حمله، اگر به درستی به آن رسیدگی نشود، می تواند برای از بین بردن یک تجارت کافی باشد.

 

لوئیس در رویداد یاد شده برای بنیان گذاران و مدیران شرکت نام برده توضیح داد که محافظت از شرکت و ۶٫۵ میلیون مشتری محلی و تجاری اش در سراسر اروپا، مسئله ی مهمی برای شرکت آلمانی «EON» مستقر در اسن (Essen) است. خدمات رفاهی، چندین لایه محافظت دارد که شامل آموزش کارکنان برای شکاک بودن است.

اکثر کشورها، دارایی های انرژی مانند خطوط لوله گاز و کابل های برق را به عنوان زیرساخت های حیاتی طبقه بندی می کند. اکنون امنیت سایبری آن ها به اندازه ی امنیت فیزیکی شان مهم است. خدمات شهری به دلیل احتمال اختلال قطعی برق که ممکن است برای میلیون ها مردم ایجاد شود، به عنوان یک هدف دیده می شود.

بیشتر شرکت ها از انتشار هر گونه اطلاعاتی درباره ی حملات سر باز می زنند؛ زیرا ممکن است مورد استفاده ی هکرها قرار گیرند.

لوئیس گفت:

 ما در فواصل معین تحت کاوش گروه های فیشینگ (phishing) قرار گرفته ایم. پیشگیری، از اصل های مهم شرکت های تجارت اطلاعاتی است که مشتریان فراوانی دارند.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.