نمایشگاه‌‌ تخصصی ICT تعطیل شد

کمیته رکن چهارم – برگزاری نمایشگاه فناوری سبیت آلمان بعد از ۳۳ سال متوقف می شود.

طبق اعلام سبیت آلمان برگزاری این نمایشگاه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و ظاهرا پس از ۳۳ سال به کار خود پایان خواهد داد.

این نمایشگاه که در هانفر آلمان برگزار می شد علاقه مندان بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کرد. در بالاترین آمار های به دست آمده این نمایشگاه ۸۵۰ هزار بازدید کننده به خود دیده است. کارشناسان اظهار کردند که در سال های اخیر این رویداد از رونق افتاده، زیرا برخی رقبا سبب شدند که این نمایشگاه از تب و تاب خود بیوفتد. در چند سال گذشته این نمایشگاه به طور متوسط ۱۲۰ هزار نفر بازدید کننده داشته است.

در بیانیه ای که به این منظور منتشر شده علت این تصمیم گیری تحولات عصر اقتصاد دیجیتال عنوان شده که تقاضا برای برگزاری نمایشگاه های فیزیکی تجاری مانند سبیت را در سال های اخیر کاهش داده است. بر همین اساس تاثیر خلاقیت های ناشی از دیجیتالی شدن باعث شده تا بسیاری از تبادلات تجاری در فضای مجازی صورت بگیرد.

در تدابیری که برای بقای این نمایشگاه اندیشیده شده آمده که سیبت با نمایشگاه (Hannover Messe) ادغام خواهد شد. این ادغام سبب می شود گستره فعالیت این نمایشگاه ها وسیع تر شود و صنایع مختلفی را پوشش دهد.

قرار شد فعلا رویداد سبیت استرالیا درجریان باشد، هرچند که تعداد شرکت کنند آن کاهش یافته است.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.