تلاش آرشیو اینترنت برای نجات مطالب گوگل پلاس

کمیته رکن چهارم – گوگل قصد دارد محتوای شبکه اجتماعی شکست‌خورده خود موسوم به گوگل پلاس را در آوریل پاک‌سازی کرده و آن را به‌طور کامل تعطیل کند، اما گروه اینترنت آرشیو در تلاش برای ذخیره‌سازی این محتوا هستند.

اینترنت آرشیو بزرگ‌ترین پایگاه داده نگهداری و ذخیره‌سازی اطلاعات سایت‌های قدیمی و از دسترس خارج شده اینترنتی است و تیم مدیریتی آن اعلام کرده‌اند که قصد دارند، برای نگهداری پست‌های عمومی گوگل پلاس نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

گردانندگان اینترنت آرشیو از برنامه‌ریزی خود به‌منظور آرشیو کردن و ذخیره‌سازی متون ارسالی در گوگل پلاس خبر داده‌اند. آن‌ها می‌گویند قادر نیستند چنین کاری را در مورد پست‌های خصوصی انجام دهند و اگر پست‌هایی بعد از ارسال حذف‌شده باشند، نیز به‌هیچ‌وجه قابل بازیابی نخواهند بود.

از سوی دیگر در زمینه ذخیره‌سازی کامنت ها یا اظهارنظرهای کاربران نیز محدودیت‌هایی وجود دارد و حداکثر ۵۰۰ کامنت در ارتباط با هر پست ذخیره‌سازی می‌شود. بنابراین بحث‌های طولانی و جذاب زیر برخی پست‌ها حذف خواهند شد.

گوگل مدتی است که در حال حذف و پاک‌سازی سرویس‌ها و خدمات نامحبوب و ناموفق خود است و گوگل پلاس نیز که در رقابت با فیس‌بوک و… ناموفق بوده از یک ماه دیگر در دسترس نخواهد بود.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.