برگزاری دوره های هوش مصنوعی برای دولت آمریکا

کمیته رکن چهارم – شرکت مایکروسافت قصد دارد، دوره‌های آموزش هوش مصنوعی را برای کارمندان دولتی آمریکا برگزار کند.

شرکت مایکروسافت به تازگی یک برنامه‌ی تحصیلی مخصوص تصمیم‌گیرندگان دولتی را در حوزه‌ی هوش مصنوعی راه‌اندازی کرده است.

آنتونی سالکیتو (Anthony Salcito)، یکی از مقامات مایکروسافت گفت:

 حقیقت این است که کارمندان سرتاسر دولت به خصوص تصمیم‌گیرندگان، لزوماً آشنایی کامل و دقیقی با هوش مصنوعی ندارند. برنامه یاد شده، یک روش یادگیری جدید است که مفاهیم هوش مصنوعی را به آن‌ها معرفی می‌کند تا درک کنند چرا در حوزه‌ی دولتی اهمیت دارد.

 

مایکروسافت در ماه مارس «مدرسه کسب‌وکار هوش مصنوعی» (AI Business School) را راه‌اندازی کرد تا مدیران و دیگر رهبران کسب‌وکارها، به واسطه کلاس‌های آنلاین رایگان، بهتر از گذشته شیوه به کارگیری فناوری‌ها را درک کنند.

تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار نفر در دوره‌های یاد شده حضور یافته‌اند و مایکروسافت قصد دارد کلاس‌های جدید را برای سازمان‌های دولتی برگزار کند.

با توجه به دوره‌های مختلف موجود، کارمندان دولتی می‌توانند در رابطه با مسائل مختلفی مانند راهبرد هوش مصنوعی قدرتمند، اصول مسئولیت‌پذیری هوش مصنوعی به کار گرفته شده، کلاس‌هایی برای پرورش فرهنگ هوش مصنوعی «AI-ready»  آموزش ببینند. در نتیجه قادر خواهند بود خدمات بهتری ارائه بدهند.

دوره‌های یاد شده شامل مطالعه موردی فلاند هم می‌شود. این که چگونه با به کارگیری هوش مصنوعی موفق شده است خدمات بهتری به شهروندان ارائه بدهند. به علاوه نشان داده می‌شود که چگونه می‌توان با استفاده از بات‌های هوشمند اقدام به جمع‌آوری اطلاعات موردنیاز کرد. از طرفی آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توان به شیوه‌ای مؤثرتر از بسترهای ابری بهره گرفت.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.