تقویت جامعه اطلاعاتی با کارمندان نرم افزاری

کمیته رکن چهارم – شرکت BAE Systems قصد دارد سرتاسر جامعه دفاعی و اطلاعاتی آمریکا را به الگوریتم‌های یادگیری ماشینی مجهز کند.

شرکت «BAE Systems»، به تازگی با «Uipath»، یکی از پیشتازان بستر اتوماسیون فرآیند روباتیک۱(RPA)، شروع به همکاری کرده است. هدف از این کار توسعه روبات‌های نرم‌افزاری است که مشتریان بتوانند در خودمختار سازی سطح بالا و فرآیندهای تکرار شونده کسب‌وکار خود از آن‌ها بهره بگیرند.

دن دیسانتو (Don DeSanto)، مدیر همکاری‌های راهبردی واحد امنیت و اطلاعات BAE Systems گفت:

اتوماسیون فرآیند روباتیک، ابزارهای یادگیری ماشینی را از طریق داده‌های ساختاریافته‌ی سطح بالا تغذیه می‌کنند. این داده‌ها به منظور تکمیل فرآیند یادگیری و بهبود خودمختار سازی بدون نیاز به برنامه‌نویسی، ضروری  هستند. گروه‌های انسان-ماشین فناوری آینده هستند و فرآیند روباتیک یاد شده می‌تواند نقش نیروی کاری را ایفا کند که وظایف روتین موجود در سازمان‌ها را بدون دخالت انسان انجام می‌دهند.

ابزارهای یاد شده به تحلیلگران انسانی اجازه می‌دهند بیش از گذشته روی چالش‌های حیاتی تمرکز کنند. ۲ شرکت یاد شده همچنین در آزمایشگاه تجزیه‌وتحلیل پیشرفته (Advanced Analytics Lab.)، روی توسعه قابلیت‌های خودمختاری جدید جایگذاری شده تحقیق می‌کنند. این آزمایشگاه حجم بالای داده‌های بدون ساختار یا شبه-ساختار دار  را به اطلاعات مناسب و کاربردی برای مشتریان تبدیل می‌کند. اتوماسیون فرآیند روباتیک از قابلیت‌هایی مانند جستجو، مرتب‌سازی و در بعضی موارد پردازش مجموعه داده‌های عظیم بهره می‌برد تا وظایفی را که انسان‌ها برای تکمیلشان به ساعت‌ها زمان نیاز دارند، به سرعت به پایان برسانند.

جیم والکر (Jim Walker)، مدیر ارشد فناوری بخش کسب‌وکار فدرال آمریکا Uipath ادامه داد:

بستر اتوماسیون فرآیند روباتیک  ما ثابت کرده است که نسبت به رقبا، سریع‌تر می‌تواند طراحی و گسترش پیدا کند. به علاوه بیشتر مشتریان ما در یک بازه‌ی ۶ ماهه بازگشت سرمایه‌ی خود را مشاهده می‌کنند. این فناوری کاملاً مقیاس‌پذیر است و می‌توان آن را در سطوح مختلف سرورها یا سازمان‌ها به کار گرفت. همچنین امکان بهره‌مندی از آن به منظور تقویت توان خدمات ابری نیز وجود دارد.

شرکت BAE Systems هم‌اکنون از بستر یاد شده به منظور خودمختاری، کاهش هزینه‌های عملیاتی و افزایش کارآمدی خود بهره می‌برد.

یکی از مقامات BAE System اظهار کرد از بستر یاد شده برای تقویت توان تحلیل جامعه اطلاعاتی بهره می‌گیرند و همکاری یادشده باعث می‌شود تا بتوانند بسترهای خود را سیستم‌های دولتی ترکیب کرده، به آن‌ها خدمات ارائه دهند.

شرکت یاد شده به کمک بستر مذکور، طیف گسترده‌ای از راه‌کارها و خدمات را به ارتش و دولت آمریکا ارائه می‌دهد تا بتوانند در مأموریت‌های خود موفق شوند.


  1. اتوماسیون فرآیند روباتیک، نوع جدیدی از فناوری  اتوماسیون فرآیند کسب‌وکار، بر پایه هوش مصنوعی است.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.