هوآوی پس ازقطع سرویس های گوگل و فیسبوک، گوشی ها را پس می گیرد

کمیته رکن چهارم – ماجراهای اخیر و تحریم هوآوی از سوی آمریکا باعث شده تا شرکت های بزرگی چون گوگل و فیسبوک تصمیم به عدم ارائه سرویس های خود در محصولات هوآوی بگیرند و این برای شرکت هوآوی گران تمام شده است.

در همین مدت کوتاه تحریم ها و تا قبل از تحریم کمپانی های فیسبوک و گوگل، شاهد سقوط این شرکت چینی بوده ایم و این شرکت ضرر شدیدی را تا این لجظه متحمل شده است. اما در همین راستا هوآوی اعلام کرده که  محصولات فعلی خود را با وارانتی ارائه خواهد کرد و اگر سرویس های گوگل و فیسبوک قطع شوند محصولاتی که اخیرا در این تحریم ها فروخته شده باشند را پس خواهد گرفت. در ادامه جزییات این خبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

گوشی ها را پس می گیریم و پولتان را پس می دهیم!

سود شرکت هواو تا این لحظه ۳۰ میلیارد دلار افت داشته و این افت تقریبا یک افت ۴۰ درصدی بوده است که اتفاق بدی برای هوآوی محسوب می شود. اما این شرکت برای اینکه مجددا مشتریانش را بدست آورد تصمیم گرفت تا محصولاتش را با وارانتی ارائه دهد. بر اساس گزارش های منتشر شده ظاهرا هوآوی به مشتریانش وعده داده که در صورت عدم دسترسی کاربران به سرویس های گوگل و فیسبوک حاضر است تا تمام پول مشتریان را پس دهد و محصولات خود پس گیرد. باید اشاره کنیم که این تحریم ها برای گوشی هایی که تاکنون فعال شده اند مشکلی ایجاد نخواهد کرد و کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی از سرویس های مختلف بهره ببرند. از سویی احتمالا این شرکت ها از ارائه سرویس های از پیش نصب شده خودداری خواهند کرد و شاید تحریم ها به همین موضوع خلاصه شود.

نکته جالب این است که این تحریم ها فشاری را بر مردم چین وارد نخواهد کرد زیرا اغلب از سرویس های بومی استفاده می کنند. از سوی دیگر از آن جایی که گوشی های هوآوی در اختیار بسیاری از کشورهای جهان قرار می گرفت در نتیجه کاربران خارجی با مشکلات بیشتری روبرو خواهند بود و در واقع هوآوی مشتریان خارجی خود را کاملا از دست خواهد داد. امیدواریم این پیشنهاد جدید هوآوی به مشتریانش او را از این منجلاب نجات دهد.

منبع : سخت افزار مگ

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.