همکاری شرکت‌های کره‌ای برای استفاده از بلاک‌چین

کمیته رکن چهارم – سامسونگ به همراه ۶ شرکت و بانک، کنسرسیومی برای ایجاد یک شبکه بلاک‌چین جدید تشکیل دادند.

شرکت «telcos»، غول فناوری کره جنوبی و چندین بانک بانک‌ها مختلف، جدید به منظور گسترش خدمات جدید تأیید هویت تلفن همراه، کنسرسیومی برای ایجاد یک شبکه بلاک‌چین تشکیل دادند.

اعضای این کنسرسیوم شامل سامسونگ الکترونیک (Samsung Electronics)، شرکت‌های مخابراتی محلی «SK»، «KT»، «LG Uplus» و بانک‌های «KEB Hana»، «Woori» و «Koscom»، زیرمجموعه خدمات فناوری اطلاعات تبادلات کره هستند.

۷ شرکت فوق اعلام کردند که سرویس جدید تأیید هویت تلفن همراه به مشتریان اجازه محافظت از داده‌هایشان را می‌دهد. کاربران می‌توانند اطلاعات صادر شده ایمن از سوی مؤسسات و شرکت‌ها روی تلفن‌های هوشمند خود را ذخیره کنند.

سرویس جدید، ابتدا برای تخصیص و صدور تأییدیه‌های فارغ‌التحصیلی کالج اعمال شد. این کار به فارغ‌التحصیلان اجازه ساده شدن فرآیندهای درخواست شغلی با نیاز به تأییدیه روی گوشی‌های هوشمند خود را می‌دهد، در حالیکه شرکت‌ها می‌توانند اسناد را از طریق شبکه بلاک‌چین تأیید کنند.

کنسرسیوم یاد شده از شبکه بلاک‌چین برای بررسی برنامه‌های شغلی در زمان استخدامی شرکت‌های SK، KT و LG Uplus استفاده می‌کند. همچنین قصد دارد شرکت‌های بیشتری را به شبکه بلاک‌چین خود اضافه کند تا بتواند آن را برای خدمات بیمارستان، بیمه و عضویت در فعالیت‌های تفریحی به‌کار گیرد.  

شرکت‌های فناوری کره جنوبی، در حال حاضر شروع به تجربه بلاک‌چین در صنایع مختلف کرده‌اند؛ سامسونگ، کیف ارزمجازی خود را در گلکسی اس۱۰ – راه‌اندازی شده در اوایل سال ۲۰۱۹ – معرفی کرد. در عین حال، KT این فناوری را برای شبکه تجاری خود استفاده کرده و بلاک‌چین را به عنوان سرویسی برای امنیت مشتریان پیشنهاد داده است. «LG CNS»، از پلتفرم این فناوری به نام «Monchain» برای بهبود شفافیت محصولات غذایی موجود در کافه‌تریاهای مدرسه استفاده کرده است.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.