ارائه office رایگان به تبلت‌های اندرویدی

۱کمیته رکن چهارم – شرکت مایکروسافت تعدادی از نرم‌افزارهای موجود در مجموعه Office را به‌صورت رایگان برای تبلت‌های مبتنی بر اندروید عرضه می‌کند.

به گزارش کمیته رکن چهارم ،این تصمیم بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان به گونه‌ای اجرا می‌شود که طی آن نسخه‌های رایگان نرم‌افزارهای Word، Excel و PowerPoint برای تبلت‌های اندرویدی عرضه می‌شود تا با این اتفاق تعداد بیشتری از کاربران جهانی به سمت محصولات مایکروسافت رجوع کنند.

شرکت مایکروسافت همچنین نسخه ویژه نرم‌افزار Outlook را برای گوشی‌های هوشمند آیفون و رایانه‌های لوحی iPad عرضه کرد و توضیح داد که نسخه آزمایشی همین محصول را برای اندروید ارائه کرده است.

سهم مایکروسافت از بازار جهانی محصولات موبایلی چندان قابل ملاحظه نیست و در مقابل اندروید گوگل و iOS اپل توانسته‌اند حاکمیت این بازار را در دست بگیرند و منتقدان همواره اعلام کرده‌اند که اکوسیستم ضعیف مایکروسافت برای ابزارهای موبایلی مهم‌ترین عاملی بوده که باعث کاهش محبوبیت آن در بازار جهانی دستگاه‌های الکترونیکی همراه شده است.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت که سال گذشته جایگزین استیو بالمر شد از همان ابتدا اعلام کرد که آینده این شرکت متکی بر نرم‌افزار و خدمات خواهد بود و با این وجود اظهار داشت که تمرکز فراوانی را بر دستگاه‌های موبایلی خواهد داشت.

منبع :افتانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.