آموزش دفاع متقابل در برابر حملات سایبری

کمیته رکن چهارم – ۲ شرکت آمریکایی برای آموزش دفاع متقابل در برابر حملات سایبری وبیناری زنده برگزار کردند.

سایبریزن (Cybereason)، شرکت سازنده پلفترم پیشروی دفاع سایبری میزبانی یک وبینار زنده در ماه سپتامبر امسال را به همراه شرکت «The MITRE» برای آموزش نحوه عملیاتی کردن اطلاعات تهدید «MITRE ATT&CK» در دفاع متقابل در برابر حملات سایبری به شرکت‌ها اعلام کرد.

اسرائیل باراک (Israel Barak)، افسر ارشد امنیت اطلاعات سایبریزن و کتی نیکلز (Katie Nickels)، رئیس اطلاعات تهدید ATT&CK در شرکت The MITRE افراد اصلی این ویبنار بودند؛

اوایل سال جاری، سایبریزن نتایج عملیاتی تحت عنوان «سلول نرم» را اعلام کرد؛ این عملیات، یک تحقیقات تقریباً یک ساله درباره کمپین جاسوسی پیشرفته‌ای با هدف حدود ۱۲ ارائه دهنده جهانی مخابراتی بود. براساس تحقیقات، شرکت‌های زیرساخت مهم تجاری و خصوصی، ابزارهایی در جنگ سایبری و جاسوسی دولتی هستند.

MITRE ATT&CK، به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم تحقیقات فوق در تشخیص، دامنه، تخصیص و ارتباطات حمله استفاده می‌شد. کاربرد این مؤلفه به دیگر سازمان‌ها اجازه استفاده راحت‌تر از اینتل سایبریسن در عملیات‌های امنیتی برای ممانعت از نفود تهدید را می‌داد.

اطلاعاتی درباره ۲ فرد اصلی حاضر در وبینار

کتی نیکلز (Katie Nickels)، رئیس اطلاعات تهدید ATT&CK در شرکت The MITRE است؛ این شرکت بر نحوه استفاده از چارچوب فوق در یک دفاع روبه‎جلوی آگانه تمرکز دارد. وی نزدیک به یک دهه در حوزه دفاع از شبکه، پاسخ به حادثه و اطلاعات تهدید سایبری کار کرده و با داشتن مدارکی از کالج اسمیت و دانشگاه جرج تاون (Georgetown) در رشته هنرهای لیبرال، قدرت استفاده از این هنر در حوزه امنیت سایبری را دارد. او تجربیات خود را در نشست‌های «Black Hat»، اولین سمپوزیوم «FIRST CTI»، کنفرانس‌های چندگانه SANS، «Sp4rkcon» و بسیاری رویدادهای دیگر به اشتراک گذاشته است. نیکلز، جایزه انجمن «Cyberjutsu» زنان را از رئیس جمهور در سال ۲۰۱۸ دریافت و به عنوان مدیر برنامه آکادمی دختران جوان این انجمن برای یادگیری بیشتر علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) خدمت کرد.

اسرائیل باراک (Israel Barak)، افسر ارشد امنیت اطلاعات سایبریسن و کارشناس جنگ و دفاع سایبری با پیشینه عظیم در نیروهای دفاعی اسرائیل و رژیم صهیونیستی است؛ وی در زمینه نوآوری امنیتی شرکت به عنوان تحلیلگر تهدیدات پیشرفته فعلی و آینده فعالیت کرده است. باراک واحد تیم قرمز نیروهای دفاعی اسرائیل را تأسیس و در تیم‌های مختلف جنگ سایبری شرکت کرد. اسرائیل زیرساخت‌های جنگ سایبری و فناوری‌های اختصاصی از جمله توسعه راه‌حل‌های رمزنگاری و تحقیق و تحلیل آسیب‌پذیری‌های امنیتی را توسعه داد. وی سال‌ها زمان صرف آموزش و نظارت بر کارکنان جدید، ارائه تخصص در حوزه جنگ و امنیت سایبری و تاکتیک‌ها و روش‌های عوامل تهدید سپری کرد. اسرائیل در حال حاضر سخنگوی اصلی رویدادها و کنفرانس‌های صنعت امنیت سایبری است.

درباره شرکت سایبریزن

این شرکت، به کمک یک رویکرد امنیت سایبری کاملاً جدید مزایایی را به مدافع بازمی‌گرداند و پیشگیری، تشخیص، پاسخ و نظارت نهایی را ارائه می‌دهد. به کمک این راه‌حل از حملات باج‌افزاری جلوگیری می‌شود. مقر اصلی شرکت در بوستون است، اما دفاتری در  لندن، سیدنی، تل‌آویو، توکیو، آسیا و اقیانوسیه و قاره اروپا دارد.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.