هوش مصنوعی، راه دفاع در برابر هکرها

کمیته رکن چهارم – معاون اجرایی توسعه تحقیقات در شرکت اسرائیلی رافائل در کنفرانس سایبری کالکسیت ۲۰۲۰ سخنرانی کرد.

 ایریت ایدان (Irit Idan)، معاون اجرایی توسعه تحقیقات در سیستم‌های دفاعی پیشرفته رافائل (Rafael)، پیمانکار دفاعی اسرائیلی در کنفرانس سایبری کالکسیت ۲۰۲۰ اعلام کرد که استفاده از هوش مصنوعی تنها راه دفاع در برابر هکرها است؛ ایدان در این کنفرانس در جمعی از مدیران به میزبانی الیای ویدال (Elihay Vidal)، ویراستار «CTech» در برج «Azrieli Sarona» در تل‌آویو سخنرانی کرد.

ایدان گفت:

در اکثر موارد، هک‌ها منجر به خسارات مالی می‌شوند اما هک یکی از زیرساخت‌های اصلی کشور می‌تواند باعث آسیب در سطح ملی شود. حمله به سیستم راه‌آهن اسرائیل و نه پلفترم فروش بلیط، بلکه روی سیستم سیگنالینگ آن را تصور کنید. اخیراً رافائل تمایل خود را برای دفاع از پایگاه‌های داده ملی ابراز داشته و به عنوان فناوری‌های جدید به عنوان راهی برای واکنش به حوادث سایبری است.

روئی لافر (Roee Laufer)، رئیس بخش امنیت اطلاعات و سایبری در اداره فرودگاه‌های اسرائیل اظهار داشت که یک تلفن همراه برای ایجاد هرج و مرج کامل در یک فرودگاه حتی با انجام کارهایی ساده مانند خاموش کردن صفحه نمایش پروازهای ورودی و خروجی کافی خواهد بود.

لافر خاطرنشان کرد:

تعداد مسافرها به عنوان بخشی از یک روند جهانی افزایش قابل توجهی دارند. با توجه به این موضوع و فناوری‌های جدید اجرا شده در طی مراحل سفر از طریق فرودگاه، نیاز روزافزون به حفاظت سایبری وجود دارد.

منبع:استهدادی

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.