شرکت مخابراتی T-Mobile واقع در ایالات متحده مورد هجوم هکرها قرار گرفت

کمیته رکن چهارم – غول مخابراتی مستقر در ایالات متحده “T-Mobile” این بار دستخوش یک مخاطره دیگر قرار گرفت و داده های حساب شخصی کارمندان و مشتریان به دست هکرها افتاد.

غول مخابراتی مستقر در ایالات متحده “T-Mobile” این بار دستخوش یک مخاطره دیگر قرار گرفت و داده های حساب شخصی کارمندان و مشتریان به دست هکرها افتاد.

تیم امنیتی gbhackers مدعی شده که در سال گذشته نقض داده های T-mobile را گزارش کرده بود اما شرکت T-Mobile هیچ اقدامی برای رفع آن انجام نداده بود تا اینکه که محققان امنیتی به تازگی یک حمله سایبری پیشرفته را بر روی حساب های ایمیل برخی از کارمندانش کشف کردند.

طبق گزارشات، نقض داده ها در حوزه مالی و رمز های عبور مشتریان نمی باشد و به گفته کارشناسان شرکت T-mobile ممکن است مجموعه دادههای زیر توسط مجرمان سایبری به سرقت رفته باشد:

prepaid service account
Name
Billing address (If the customer added when the account was created)
Phone number
Account number
Rate plan and features
International calling feature
بیانیه رسمی منتشر شده از شرکت T-Mobile:

“ما امنیت اطلاعات شما را بسیار جدی می گیریم و اقدامات حفاظتی مناسبی برای محافظت از اطلاعات شخصی شما از دسترسی غیرمجاز در برنامه های کاری خود داریم. ما از وقوع این حمله بسیار متاثر هستیم و هرگونه ناراحتی که برای مشتریان ما ایجاد شده صمیمانه عذرخواهی میکنیم”

این اولین باری نیست که غول مخابراتی T-Mobile با نقض داده روبرو می شود، سال گذشته هکرها در ماه اوت به شبکه داخلی این شرکت دسترسی پیدا کردند و اطلاعات حساس حدود ۲ میلیون مشتری را به سرقت بردند.
این شرکت از مشتریان خود می خواهد که چنانچه اعلانی دریافت نکرده اند و می خواهند از وضعیت اطلاعات خودشان مطلع شوند یک ایمیل به آدرس privacy[at]t-mobile.com ارسال کنند.

منبع: ایران سایبر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.