پردازنده‌های مرموز AMD Ryzen C و ارتباط آن‌ها با گوگل

کمیته رکن چهارم – اخیراً دو پردازنده جدید به نام‌های AMD Ryzen 7 3700C و Ryzen 3 3250C در پایگاه داده بنچمارک Geekbench ظاهرشده‌اند که نشان از عرضه آن‌ها در آینده نه‌چندان دور است.

AMD Ryzen 7 3700C و Ryzen 3 3250C با کُد Google Zork، ازنظر تعداد هسته‌های پردازشی و فرکانس‌ها مشابه APU های Ryzen 7 3700U و Ryzen 3 3250U هستند. تفاوت اصلی میان این تراشه‌ها، توان طراحی گرمایی ۱۵ وات در نسخه C است که نشان می‌دهد مخصوص وسایل قابل‌حمل با مصرف انرژی پایین هستند.
در ظاهر به نظر می‌رسد AMD Ryzen 7 3700C و Ryzen 3 3250C نسخه ویژه‌ای از پردازنده‌های Ryzen 7 3700U و Ryzen 3 3250U برای استفاده در کروم بوک های آتی گوگل باشند و حتی پسوند C می‌تواند اشاره مستقیم به Chromebook باشد. همچنین اسم رمز Google Zork خود می‌تواند مهر تأییدی بر این احتمال باشد. این پردازنده‌ها بر روی یک پلتفرم که سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کرده مورد ارزیابی قرارگرفته‌اند.
NotebookCheck احتمال داده پردازنده‌های Google Zork در Pixelbook های ۲ در ۱ گوگل مورداستفاده قرار بگیرند. درهرصورت این می‌تواند یک اتفاق مثبت و در راستای افزایش سهم AMD از بازار باشد.
منبع: شهر سخت افزار

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.