Office برای دانشجویان جهان رایگان شد

۱کمیته رکن چهارم – شرکت مایکروسافت طرح استفاده رایگان دانشگاهیان از Office را جهانی می‌کند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،شرکت مایکروسافت اعلام کرد که طرح استفاده رایگان از مجموعه نرم‌افزاری Office را برای هرجا که Office وجود داشته باشد، از افغانستان تا زیمبابوه، عملی می‌کند.

بر این اساس دانشگاه‌های سراسر جهان می‌توانند با در اختیار گرفتن مجوزهای مربوطه از شرکت مایکروسافت، امکان استفاده رایگان از مجموعه نرم‌افزاری Office را برای دانشجویان خود فراهم کنند.

دانشجویان می‌توانند این مجموعه را با مراجعه به آدرس اینترنتی office.com/getoffice۳۶۵ و وارد کردن ایمیل دانشگاهی خود در اختیار بگیرند. اساتید نیز می‌توانند در سایت office.com/teachers و با فرآیند ذکرشده، این مجموعه را به صورت رایگان مورد استفاده قرار دهند.

شرکت مایکروسافت با این اقدام خود به گوگل و دیگر عرضه‌کنندگان مجموعه‌های نرم‌افزاری هشدار داد تا کسب و کارها، دولت‌ها و دیگر مراکز خود را بیش از پیش با Office سازگار کنند. با این اتفاق عرضه محصولات نرم‌افزاری از حالت مبتنی بر دیسک‌های سخت‌افزاری تغییر کرده است.

پیش از این شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ میلادی استفاده از مجموعه نرم‌افزاری Office ۳۶۵ را برای دانشجویان آمریکایی رایگان کرد و مجوزهایی را در اختیار دانشگاه‌های آنها قرار داد تا تمامی دانشجویان و دیگر اعضای دانشگاه بتوانند به‌صورت رایگان از این محصول استفاده کنند.

منبع : همکاران سیستم

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.