گوگل، به دنبال ایجاد شبکه‌ی مجازی تلفن همراه

۱کمیته رکن چهارم – گوگل اعلام کرد که قصد دارد شبکه مجازی تلفن همراه را برای ارتباط کاربران آنلاین با یک دیگر در ایالات متحده ایجاد کند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،این قابلیت جدید، تحت عنوان «پروژه‌ی نوا» شناخته می‌شود که توسط ساندر پیچای (Sundar Pichai)، در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا، پرده‌برداری شد. وی گفت که این‌یک شبکه مجازی تلفن همراه در گوگل خواهد بود که کسانی که در این شبکه مجازی عضو می‌شوند، می‌توانند به‌راحتی از میان سیگنال‌های Wi-Fi و تلفن همراه گزینه‌ی دلخواه خود را انتخاب کنند. هم‌چنین وی افزود این قابلیت ابتدا فقط در آمریکا خواهد بود اما این شرکت در نظر دارد که این قابلیت را در سراسر جهان گسترش دهد. وی اضافه کرد که با این کار هدف رقابت با غول‌های مخابراتی آمریکا مانند Verizon را ندارد. او گفت: «ما در مرحله‌ای هستیم که فکر کردن در مورد نرم‌افزار و سخت‌افزار و ارتباط باهم مهم است ما قصد داریم شبکه‌ای برای ارتباطات درست کنیم که متفاوت ازآنچه کاربران روزمره از آن استفاده می‌کنند، باشد… .»
هم‌چنین بنیان‌گذار فیس بوک، زاکربرگ (Mark Zuckerberg)، دیروز در کنگره‌ی مزبور بیان کرد که علاقه دارد با گوگل همکاری نزدیکی را برای اتصال دنیای پیشرفته به اینترنت و برقراری ارتباط بین کاربران آنلاین داشته باشد.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.