آویرا نسخه ۲۰۱۵ خود را وارد بازار کرد

۱کمیته رکن چهارم – شرکت Avira با بیست و پنج سال سابقه در تولید نرم افزارهای امنیتی، دو محصول Avira Antivirus pro و Avira Internet Security را روانه بازار کرده است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،محصولAvira Antivirous Pro به همراه سه محصول و یک لایسنس یک کاربر- سه دستگاه و Avira Internet Security به همراه ۵ محصول و یک لایسنس یک کاربر – سه دستگاه، امکان محافظت از کامپیوتر، مک، اندروید و تبلت را فراهم می آورد. تنها تفاوت این دو محصول در نرم افزارهای رایگانی است که به عنوان Bundle به آنها اضافه شده است.

راهکار Avira Antivirus Pro علاوه بر آنتی ویروس Avira شامل دو نرم افزار دیگر با نام های DriveLock Private و Audials Radiotracker SE نیز هست. این دو نرم افزار رایگان عرضه شده و با لایسنس Avira Antivrous Pro فعال می‌شوند. محصول DriveLock Private می‌تواند فلش و هارد دیسک کاربر را رمزنگاری کند تا در صورت مفقود شدن توسط فرد دیگری قابل استفاده نباشد. همچنین این نرم افزار امکان رمزنگاری فایل‌های کاربران در فضای مجازی تا حداکثر ۳GB را داراست. نرم افزار Audials Radiotracker SE امکان دسترسی به هزارن ایستگاه رادیویی آنلاین و مدیریت آنها را برای کاربران فراهم می‌کند.

راهکار Avira Internet Securityنیز علاوه بر سورس نرم افزار آنتی ویروس و برنامه DriveLock Private شامل برنامه‌های Avira System Speedup، Laplink PCmover Express و Avira Antivirus pro for Android است. این برنامه‌ها رایگان بوده و با لایسنس Avira Internet Security فعال می‌شوند. محصول Avira System Speedup با پیدا کردن فایل‌ها و پردازش‌های بلااستفاده و پاک کردن آنها باعث بالا رفتن سرعت کامپیوتر می شود. همچنین قابلیت شناسایی مشکلات هارد دیسک و بهینه سازی فضای آن را داراست. Avira System Speedupتنها نرم افزاری است که تمام این قابلیت‌ها را در کنار هم داراست و همچنین کاربر می‌تواند با استفاده از نرم افزار LapLink PCmover Express فایل‌ها و تنظیمات ویندوز خود را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر منتقل کند.

نرم افزار Antivirus Pro دارای نسخه مخصوص سیستم عامل‌های اندروید و مک نیز هست. با استفاده از آنتی ویروس نصب شده بر روی موبایل کاربر می‌توان شماره تلفن‌های مورد نظر را مسدود کرده و یا در صورت مفقود شدن گوشی، مکان آن را روی نقشه مشاهده و یا دستگاه را از راه دور قفل کرد. در این مواقع همچنین کاربر می‌تواند پیغام مورد نظر یا اطلاعات تماس با فرد خاصی را برای یابنده نمایش دهد همچنین قادر است از راه دور اطلاعاتی مانند عکس، شماره تلفن، پیام‌ها و اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری را از روی دستگاه پاک کند.

شرکت پارس ایمن نرم افزار با برند تجاریSafeSoft و به نشانی اینترنتی www.safesoftco.com تنها نماینده انحصاری ارائه محصولات خانگی آویرا در ایران این دو محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر عرضه می‌کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت ارتباط امن دفتر نمایندگی آویرا در ایران به شماره ۲۲۸۶۴۶۵۶ ۰۲۱ تماس بگیرند و یا به سایت www.ertebateamn.com مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، ارتباط امن با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان، فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پررنگ‌تر کرده و به‌عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکارهای فناوری اطلاعات و امنیت شناخته شده است.

منبع : مؤسسه دیده بان آی تی

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.