شناسایی کلاهبرداری بانکی با Fraud Hunting Platform

کمیته رکن چهارم – شرکت امنیت سایبری Group IB از محصول جدید خود به نام Fraud Hunting Platform برای شناسایی کلاه‌برداری‌های بانکی رونمایی کرد.

شرکت امنیت سایبری گروپ آی‌بی به‌تازگی از محصول جدید خود به نام فراود هانتینگ پلتفرم (Fraud Hunting Platform) رونمایی کرد.

این محصول یک سیستم پیشرفته است و طی ۶ ماه اول سال ۲۰۲۰ در پنج بانک بزرگ روسیه تهدیدات سایبری‌ را که می‌توانستند منجر به خسارت ۳۲۰ میلیون روبلی شوند، خنثی کرده است. این سیستم روزانه از ۱۳۰ کاربر محافظت می‌کند.

فراود هانتینگ پلتفرم در لحظه و بی‌درنگ هر فرایند و رفتار کاربر را هم در منابع وب و هم اپلیکیشن‌های تلفن همراه تجزیه‌وتحلیل می‌کند.

این سیستم نشانه‌های دیجیتال منحصربه‌فرد از دستگاه‌ها تهیه‌کرده و بین کاربر و اکانت‌های او با نشانه‌های دیجیتال ارتباط برقرار می‌کند تا با دقت بیشتری عملکرد مشتری بانک را از فعالیت‌های کلاه‌برداران تفکیک سازد، حتی زمانی که کلاه‌بردار شماره تلفن و اطلاعات پرداخت کاربر را در اختیار داشته باشد.

پاول کریلوف، رئیس بخش مقابله با کلاه‌برداری‌های آنلاین شرکت گروپ آی‌بی، در این خصوص اعلام کرد: سیستم جدید را می‌توان گونه‌ تکامل‌یافته‌ای از محصولات Group‌ IB برای محافظت از کلاهبرداری‎‌ آنلاین نامید. کارایی این محصول بسیار بالا بوده و یکپارچه‌سازی آن ساده است و در آن از فناوری‌های اختصاصی تشخیص زودهنگام حمله استفاده‌شده است. مأموریت جهانی Fraud Hunting Platform هم شکار تهدیدات و هم شکار مهاجمانی است که پشت این تهدیدات و حملات قرار دارند.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.