دردسرسازی به‌روزرسانی ویندوز ۷ برای کاربران

۱کمیته رکن چهارم – به گفته برخی کاربران دو وصله ارائه شده برای برطرف کردن حفره امنیتی در ویندوز ۷ مایکروسافت باعث بوت‌های پشت‌سرهم در رایانه آنها می‌شود.

به گزارش کمیته رکن چهارم،وصله امنیتی KB۲۹۴۹۹۲۷ که در اکتبر ۲۰۱۴ معرفی شد، اختلالاتی را در سیستم به دنبال داشت که در نتیجه مایکروسافت طی هفته جاری نسخه جدید آن را با نام KB۳۰۳۳۹۲۹ عرضه کرد.

بر اساس گزارش‌ها این وصله، مشکلاتی را در سیستم‌های مبتنی بر ویندوز به وجود می‌آورد و به‌خصوص رایانه‌های شخصی که دو یا چند سیستم‌عامل را روی خود جا داده‌اند با این مشکل مواجه می‌شوند.

شرکت مایکروسافت در ابتدا امیدوار بودکه این وصله امنیتی، کدهای SHA-۲ را برای کاربران ویندوز ۷ و Server ۲۰۰۸ R۲ که پیش‌تر از این قابلیت محروم بودند، به همراه بیاورد.

سیستم‌هایی که این مشکل را شامل می‌شدند در مدل‌های مختلف ساخته شده‌اند که از جمله شرکت‌های سازنده آنها می‌توان به HP و Dell اشاره کرد که کاربران در آنها پیغام خطا با کد ۸۰۰۰۴۰۰۵ را دریافت می‌کنند.

ظاهراً چاره این است که این به‌روزرسانی را انجام نداد تا مایکروسافت در این زمینه اخبار رسمی  برای تائید یا تکذیب منتشر کند.

منبع:همکاران سیستم

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.