حالت Incognito Mode گوگل کروم در iOS بروزرسانی مهمی را دریافت خواهد کرد

کمیته رکن چهارم – یکی از مباحث مهم در هنگام وب گردی، حفظ امنیت اطلاعات و نبود ردی از این موارد در گوشی تلفن همراه شما است. حالت Incognito Mode گوگل کروم در iOS و اندروید در کنار سیستم عامل‌های دسکتاپ به شما این امکان را می‌دهد بدون گذاشتن ردی از خود، با آسودگی خاطر به وب گردی خود بپردازید.

حالت incognito Mode گوگل کروم در iOS با نام Private Window نیز در مرورگرهای دیگر نیز شناخته می‌شود. با وجود مشخص بودن اسم این مورد، در صورتی که نیاز به استفاده از این بخش داشته باشید به راحتی قادر هستید با باز کردن یک New Tab در این حالت، مشغول وب گردی شوید اما گوگل با گذاشتن یک قدم به سمت جلو، سعی کرده است تا با آوردن یک لایه امنیتی جدید برای این بخش، امنیت اطلاعات کاربران را بیشتر از قبل کند.

حالت Incognito Mode گوگل کروم در iOS

این لایه امنیتی همان Touch ID و یا Face ID است و با استفاده از این دو حالت بسته به مدل گوشی هوشمند آیفون خود، می‌توانید وارد بخش Incognito Mode شوید. بدین صورت در صورتی که در آیفون و یا آیپد شما صفحه‌های Private به صورت تصادفی باز باشد، افراد دیگر قادر به دسترسی به این صفحات نیستند و می‌توانید به راحتی بدون بستن صفحات، در صورت نیاز به صفحه مورد نظر خود بازگردید.

این موضوع اولین باری نیست که توسط گوگل به صورت یک ویژگی به طور عمومی اطلاع رسانی می‌شود، با توجه به صحبت‌های ۹to5google، این قابلیت قبلا در برنامه Search App نیز حضور داشته است. مشخص نیست این قابلیت چه زمان به گوگل کروم برای iOS اضافه شود ولی به احتمال زیاد از همین لحظه گوگل در حال تست آزمون و خطای خود برای رفع مشکلات احتمالی و باگ‌ها آن است.

منبع : وب‌سایت سخت‌افزارمگ

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.