حملات انکار سرویس اعتبار شرکت ها را از بین می برند

۱کمیته رکن چهارم – محققان امنیتی کسپراسکای اظهار داشتند که مدیران کسب و کارها می ترسند تا به علت وقوع حملات انکار سرویس، مشتریان خود را از دست بدهند و از طرفی نگران هزینه مقابله با تهدیدات نیز می باشند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،در مطالعه ای که توسط محققان شرکت امنیتی کسپراسکای با همکاری B2B International انجام شده است مشخص شد ۲۶ درصد از شرکت ها بر این باور هستند که این مشکلات در نتیجه اثرات بلند مدت حملات سایبری به وجود می آید و آن ها در دراز مدت مشتریان خود را از دست می دهند.
۲۳ درصد اظهار داشتند که حملات انکار سرویس می تواند باعث از بین رفتن اعتبار و آبرویشان شود و ۱۹ درصد معتقدند خطر از دست دادن مشتریانی که قادر به دسترسی به سرویس نمی باشند بزرگترین تهدید برای کسب و کارها به شمار می آید.
محققان اعلام کردند که تنها ۳۷ درصد از شرکت هایی که مورد مطالعه قرار گرفته اند در حال حاضر مجهز به ابزاری برای مقابله با حملات انکار سرویس توزیع شده می باشند.
در این تحقیق مشخص شد که اکثریت شرکت های تلکام، تجارت الکترونیک، صنعتی و ابزارآلات نگران از دست دادن اعتبار و آبرو در نتیجه حملات انکار سرویس می باشند در حالی که شرکت های مهندسی و ساختمانی بیشتر نگران هزینه های پیاده سازی و نگهداری سیستم های پشتیبان هستند.

منبع :مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.