سایفون ۳ برای اندروید و ویندوز – فیلتر شکن رایگان نسخه هرانا

کمیته رکن چهارم – برای عبور از فیلترینگ اینترنتی در ایران و دسترسی آزاد و امن به اطلاعات از این پس می‌توانید فیلترشکن رایگان سایفون (نسخه هرانا) را دانلود و استفاده کنید.

 

خبرگزاری هرانا با پشتیبانی کمیته رکن چهارم در ادامه تلاش برای گسترش امنیت کاربران در اینترنت و گردش آزاد اطلاعات، روشی آسان برای دسترسی بدون فیلتر به اینترنت را پیشنهاد می‌دهد.

برای دریافت مطمن فیلترشکن سایفون ۳، کاربران گرامی می توانند از دو روش استفاده کنند.

  1.  شما می‌توانید از طریق این لینک به صفحه این برنامه در وب‌سایت سایفون بروید و تازه‌ترین نسخه از این برنامه را روی کامپیوتر یا تلفن خود ذخیره و نصب کنید.
  2.  یا اینکه یک ایمیل خالی به آدرس hrana@psiphon3.com بفرستید.

با ارسال ایمیل به آدرس فوق، دو ایمیل دریافت خواهید کرد. ایمیل اول حاوی لینک دانلود فیلترشکن سایفون ۳ و ایمیل دوم علاوه بر لینک دانلود، حاوی فایل‌های اجرایی این فیلترشکن برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و اندروید است. میتوانید از طریق مراجعه به لینک های دریافتی فایل ها را از سرور سایفون دانلود کنید یا آنها را از ضمیمه ایمیل خود دانلود کنید.

در صورتی که فایل را از ایمیل دانلود می کنید توجه کنید، پس از دانلود فایل ضمیمه‌شده‌ی psiphon3 از ایمیل دوم، اسم آن را به psiphon3.exe تغییر داده و آن را اجرا کنید (نیازی به نصب برنامه نیست).

برای استفاده از فیلترشکن سایفون ۳ روی تلفن همراه اندرویدی خود، فایل ضمیمه‌شده‌ی PsiphonAndroid.apk به ایمیل دوم را دانلود، به شیوه فوق تغییر نام بدهید و آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

دقت کنید که نباید هیچ نسخه‌ی دیگری از سایفون رو کامپیوتر یا تلفن همراه خود داشته باشید.

با اجرای فایل psiphon3.exe روی کامپیوتر شخصی یا نصب PsiphonAndroid.apk روی تلفن همراه خود، بدون برخورد به مانع فیلترینگ به سایت‌های مورد علاقه و شبکه‌های اجتماعی از جمله گزارشات هرانا دسترسی خواهید داشت.

سایفون یک پراکسی وب برای کمک به کاربران اینترنت است تا از سیستم‌های فیلترینگ محتوا که برای سانسور اینترنت توسط دولت‌ها استفاده می‌شوند، عبور کنند. طراحی اولیهٔ سایفون توسط آزمایشگاه سیتیزن در دانشگاه تورنتو صورت گرفته است؛ ولی از سال ۲۰۰۸ توسط شرکتی کانادایی به نام سایفون توسعه داده می‌شود. این سرویس از شناخته شده ترین روش های عبور از فیلترینگ در ایران محسوب میشود.

در صورت وجود مشکل با هرانا با آدرس info@hra-news.org تماس بگیرید.

 

 

منبع : هرانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.