چگونه متوجه شویم اینستاگرام ما را هک کرده اند؟

کمیته رکن چهارم – مسئله امنیت اطلاعات در دنیای مجازی امری بسیار مهم است که از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند و مانع از سوءاستفاده از آن ها توسط افراد سودجو می شود.

چگونه متوجه شویم اینستاگرام ما را هک کرده اند؟

حساب اینستاگرام یکی از عمومی ترین فضای های مجازی است که روزانه اطلاعات شخصی زیادی از طریق آن در حال رد و بدل شدن است و به این ترتیب مسئله امنیت امری بسیار مهم تلقی می شود.

از طرفی دیگر این فضای مجازی معمولا از امنیت بسیار پایینی برخوردار است و افراد نیز به این مسئله توجه نمی کنند. در نتیجه ممکن است حساب کاربری آن ها بدون ان که متوجه شوند مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

برای بررسی هک شدن حساب کاربری اینستاگرام خود به ادامه مطلب توجه کنید.

  •  در ابتدا وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید و به قسمت تنظیمات بروید.
  • در این قسمت گزینه های متعددی برای شما نمایش داده می شود که باید گزینه Security را انتخاب کنید.
  •  در قسمت بعدی نیز مورد دوم یعنی Login Activityvh را باز کنید.
  •  در این قسمت لیست افرادی که وارد اکانت شخصی شما شده اند برای تان نمایش داده می شود و می توانید به لوکیشن آن ها نیز دسترسی پیدا کنید.
  • در این مرحله هر فرد غریبه ای که در لیست Login حساب کاربری شما قرار دارد را می توانید حذف کنید. کافی است بر روی سه نقطه کنار هر اکانت را بزنید. سپس گزینه log out نمایش داده می شود که می توانید از این طرق افراد را حذف کنید.

به طور معمول توصیه می شود که هر مدت یک بار رمز حساب کاربری اینستاگرام خود را عوض کنید. این کار علاوه بر اینکه به طور سیستماتیک افراد ناشناس را از حساب شما بیرون می کند بلکه مانع از دسترسی راحت افراد غریبه به اینستاگرام شما می شود.

منبع : خبر فارسی

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.