OnPatrol از حریم خصوصی افراد محافظت می‌کند

کمیته رکن چهارم – شرکت AnyVision از ارائه راه‌حل تشخیص چهره برای تلفن‌های هوشمند به نام OnPatrol خبر داد که فقط افراد موردنظر را شناسایی می‌کند که قبلاً به عنوان یک فرد خطرناک یا گمشده پرچم‌گذاری شده‌اند و از حریم خصوصی افراد اطراف محافظت می‌کند.

شرکت فناوری AnyVision، فعال در زمینه تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی، در دسترس بودن OnPatrol، یک برنامه نظارت تاکتیکی تلفن همراه را معرفی کرد که با شناسایی مظنونان و هشدار دادن به مأموران در زمان واقعی از طریق تلفن همراه یا دوربین بدن، از پرسنل قانونی و نظامی محافظت می‌کند.

دیتر جوکر (Dieter Joecker)، مدیر ارشد فناوری AnyVision گفت: «اعتماد عمومی به امنیت ارائه شده به‌وسیله آژانس‌های قانونی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. OnPatrol می‌تواند با شناسایی مجرمان و افراد خطرناک در زمان واقعی از طریق فناوری هوش مصنوعی تشخیص چهره، به کاهش تهدیدات احتمالی و جلوگیری از آسیب‌های جسمی کمک کند. این فناوری به طور خاص برای شناسایی و بررسی چهره‌های افراد در برابر لیست اشخاص مشخص، حتی افراد در حال حرکت یا تصاویر ضبط شده در نور کم یا افرادی که به‌وسیله عده‌ای محاصره شده‌اند، طراحی شده است.»

به گفته کارشناسان، این نوع سیستم هشدار مبتنی بر لیست‌های شناسایی کاملاً متفاوت از سایر راه‌حل‌های تشخیص چهره است که از شبکه‌های عصبی برای مقایسه عکس‌ها در یک صحنه جرم با یک پایگاه داده عظیم از تصاویر برای یافتن تطابق‌های احتمالی استفاده می‌کردند. در عوض، OnPatrol فقط افراد موردنظر را شناسایی می‌کند که قبلاً به عنوان یک فرد خطرناک یا گمشده پرچم‌گذاری شده‌اند و از حریم خصوصی افراد اطراف محافظت می‌کند.

این کار به دنبال بیانیه اخیر وزارت دادگستری ایالات متحده مبنی بر اعطای مبلغ ۷.۶۵ میلیون دلاری از سوی دفتر کمک دادگستری و سرمایه‌گذاری در دوربین‌های پوشیدنی در هر بخش اجرای قانون با تعداد پرسنل ۵۰ نفر یا کمتر به صورت تمام وقت، آژانس‌های روستایی (آژانس‌ها در شهرستان‌ها یا شهرهای بدون مترو) و آژانس‌های قبیله‌ای شناخته شده از سوی فدرال، صورت گرفت.

مزایای استفاده از OnPatrol

حفاظت از پلیس: بهبود امنیت پلیس، آگاهی موقعیتی و خدمات اجتماعی با اجازه دادن به افسران برای ارزیابی میزان تهدید افراد اطراف خود در مواجهه‌های نفر به نفر یا محیط‌های گروهی؛

محیط‌های پهنای باند کم یا بدون پهنای باند: OnPatrol در زیر زمین یا مناطق دور افتاده، اگر شخص مورد نظر از دوربین بدنی یا عینک دوربین شناسایی شود، همچنان می‌تواند هشدارهای امنیتی را در زمان واقعی ارائه دهد. به کمک محاسبات پیشرفته، کل روند تجزیه و تحلیل فیلم در دوربین بدن یا تلفن هوشمند افسر به صورت آفلاین اتفاق می‌افتد.

هزینه کمتر: از آنجا که فیلم‌های ویدئویی مستقیماً از طریق دوربین موبایل یا دوربین بدنی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند، این امر باعث کاهش هزینه‌های قابل توجه سرورها، پهنای باند و زیرساخت‌هایی می‌شود که معمولاً با جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل فیلم‌های پرحجم همراه هستند.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.