دسترسی کاربران برای کنترل نصب برنامه‌های اندروید

۱کمیته رکن چهارم – خبرهایی که درباره بهبود کنترل برنامه‌های اندروید گوگل منتشر شده حاکی از آن است که این بهبودها به کاربران اجازه می‌دهد کنترل تمامی دسترسی‌های منتهی به نصب یک برنامه را در اختیار گیرند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،کاربران پلتفرم‌های اندروید برای نصب یک برنامه جدید روی گوشی خود با سؤالات مختلفی روبه‌رو می‌شوند که اجازه دسترسی به بخشی از برنامه‌های آنها را می‌خواهد اماگویا بر اساس خبری که از داخل شرکت گوگل درز کرده کاربر در طراحی سیستم جدید، نظارت و کنترل برنامه‌ها را به دست می‌گیرد. کاربران با به‌روزرسانی جدید این سیستم حتی می‌توانند دسترسی‌های غیر ضروری برنامه‌ها را نیز تحت کنترل داشته باشند.

یکی از معایب نصب برنامه‌های اندروید روی گوشی‌هاس هوشمند، اجازه دسترسی به برنامه‌هایی است که کاربران تمایل چندانی به انجام آن نداشته اما برای در اختیار داشتن برنامه موردنظر خود باید با درخواست دسترسی‌های مورد نیاز موافقت می‌کردند و در صورتی که کاربر با اجازه دسترسی برنامه‌ها موافقت نمی‌کرد، نصب برنامه بر گوشی هوشمند نیز متوقف می‌شد.

اطلاعاتی که از سوی گوگل لو رفته، نشان می‌دهد که این شرکت به‌دنبال عرضه قابلیتی مهم و سودمندتر از iOS در سیستم عامل جدید خود است اما باید تا اعلام رسمی گوگل و به‌روزرسانی جدید منتظر ماند.

مرجع : خبرگزاری مهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.