چگونه اینستاگرام را هک کنیم؟

کمیته رکن چهارم – اینستاگرام محبوب ترین اپلیکیشن سال های اخیر است. آنقدر که می توان گفت هیچکس در اطراف ما نیست که از اکانت اینستاگرام استفاده نکند. اینستاگرام به سادگی یک پلتفرم رسانه اجتماعی رایگان است که به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را با شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. اینستاگرام نیز مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی در برابر حملات سایبری آسیب‌پذیر است.


هزاران راه برای هک اکانت اینستاگرام وجود دارد، اما برخی از روش های محبوب بیشتر توسط هکرها استفاده می شود عبارتند از:

فیشینگ: در حملات فیشینگ، هکرها ایمیل هایی را برای شما ارسال می کنند که به نظر می رسد از یک سایت قابل اعتماد است. به عبارت دیگر، در حملات اینستاگرام، می توانید یک ایمیل جعلی با موضوع نظرسنجی یا بازنشانی رمز عبور از اینستاگرام دریافت کنید. ایمیل‌های فیشینگ اغلب حاوی لینک‌ها یا پیوست‌های مخرب هستند. موضوع ایمیل هر چه باشد، وقتی روی آن پیوند یا پیوست مخرب کلیک می‌کنید به دام می‌افتید. در صفحه ای که ظاهر می شود، هکرها اطلاعات ورود شما را می خواهند . اطلاعاتی که ارائه می دهید مستقیماً به آنها می رسد.

امنیت گذرواژه: بسیاری از ما از رمزهای عبور مشابه در حساب های خود استفاده می کنیم. رمزهای عبور ما معمولا حاوی محتوایی مانند نام مستعار، شماره تلفن، نام شریک، نام حیوان خانگی است. بنابراین هکرها می توانند به راحتی رمز اینستاگرام ما را شکسته و حساب کاربری ما را هک کنند. هکرها اغلب از حملات brute force برای یادگیری رمز عبور ما استفاده می کنند.
نکته: شما میتوانید با بکار بردن پسورد هایی غیر از زبان مادری خود مثلا به زبان آلمانی یا انگلیسی ، امنیت پیج خود را بالا ببرید یعنی با این کار شانس حدس زدن پسوردتان را از هکر می­گیرید. آموزش زبان آلمانی یکی از راه های یادگیری این زبان برای ساختن اینگونه پسورد هاست.

آسیب پذیری های روز صفر: آسیب‌پذیری روز صفر آسیب‌پذیری است که هکرها اغلب از آن سوءاستفاده می‌کنند. این نوع آسیب‌پذیری‌ها آسیب‌پذیری‌هایی هستند که فروشنده نرم‌افزار از آن‌ها آگاه است اما آنها را برطرف نمی‌کند. هکرها تلاش های جدی برای یافتن آسیب پذیری های روز صفر در اینستاگرام انجام می دهند. در صورت یافتن، می‌تواند از طرق مختلف بر کاربران و حساب‌ها تأثیر بگذارد و به آنها آسیب برساند. ما نمی توانیم به طور کامل از خود در برابر آسیب پذیری های روز صفر محافظت کنیم.

بدافزار ها: بدافزارها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، اما هکرها بیشترین استفاده را از کی لاگرها در حملات اینستاگرام دارند. کی لاگرها هر آنچه را که روی دستگاه خود تایپ می کنید با استفاده از صفحه کلید ضبط می کنند و به هکرها منتقل می کنند. به عبارت دیگر، پس از نصب نرم افزار کی لاگر بر روی دستگاه، هر چیزی که تایپ می کنید مانند رمز عبور، حساب یا اطلاعات بانکی خود در دست هکرها است.

باگ های امنیتی سیستم عامل تلفن های همراه: سیستم عامل های موبایل می توانند حاوی باگ های مختلفی باشند. همانطور که می دانیم، هکرها می توانند نه تنها اکانت ها، بلکه اینستاگرام را نیز مستقیما هک کنند. آنها این کار را با استفاده از ساده ترین آسیب پذیری ها انجام می دهند. اگر می‌خواهید از خود در برابر آسیب‌پذیری‌های امنیتی محافظت کنید، سیستم عامل خود را مرتباً به‌روزرسانی کنید و برنامه‌ها را از منابع نامعتبر نصب نکنید.

اکانت های اینستاگرام ساخته شده با شماره مجازی با امنیت پایین: اگر شما اکانت اینستاگرامتان را با یک شماره مجازی ای که امنیت پایینی دارد سخته باشید ، به راحتی ممکن است هکر ها به این شماره نا امن دسترسی پیدا کرده و با زدن گزینه فراموشی رمز عبور ، یک رمز عبور دلخواه خودشان را برای اکانت شما انتخاب کرده و اکانت را از دسترس شما خارج کنند. در سایت آسان لرن ، آموزش ساخت شماره مجازی ایمن به شما آموزش داده شده است تا امنیت پیج خود را بالاتر ببرید.

اکنون با نحوه هک شدن حساب اینستاگرام و پنج روش محبوب مورد استفاده آشنا هستید. بنابراین شما یاد گرفتید که چگونه حساب ها هک می شوند و برای محافظت از حساب اینستاگرام خود چه کاری می توانید انجام دهید. با این حال، روش های مورد استفاده برای هک به این موارد محدود نمی شود. شما باید خود را برای هر چیزی آماده کنید. هکرها هر روز تکنیک های جدیدی پیدا می کنند. بنابراین، شما باید تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت حساب خود انجام دهید

منبع : خبرفارسی

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.