انتشار اصلاحیه های مایکروسافت

۱کمیته رکن چهارم – در سه شنبه اصلاحیه مایکروسافت، مشکلات تخریب حافظه در IE اصلاح شده است و هم چنین دو به روز رسانی برای مایکروسافت آفیس و Exchange منتشر شده است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،روز سه شنبه شرکت مایکروسافت اصلاحیه هایی را منتشر کرد که در آن دو آسیب پذیری بحرانی و شش آسیب پذیری در رده امنیتی متوسط برطرف شده اند.

در این به روز رسانی ها مشکلات تخریب حافظه در IE اصلاح شده است و هم چنین دو به روز رسانی برای مایکروسافت آفیس وExchange منتشر شده است. در اصلاحیه ماه ژوئن مایکروسافت یکی از به روز رسانی ها با عنوان MS15-058 مفقود شد.
بولتن MS15-056: این بولتن در رده امنیتی بحرانی قرار دارد و ۲۴ مسئله تخریب حافظه را برطرف می کند.
بولتن MS15-057: دومین بولتنی که در رده امنیتی بحرانی قرار گرفته است و یک مسئله امنیتی واحد را در ویندوز مدیا برطرف می کند. این مسئله امنیتی به مهاجم اجازه می دهد تا کنترل کامل سیستم آلوده را در اختیار بگیرد.
بولتن MS15-059: این بولتن در رده امنیتی متوسط قرار دارد و سه آسیب پذیری تخریب حافظه را که ممکن است منجر به اجرای کد از راه دور شود اصلاح می کند.
بولتن MS15-060: این بولتن در رده امنیتی متوسط قرار دارد و یک آسیب پذیری گزارش شده را برطرف می کند که می تواند منجر به اجرای کد از راه دور شود.
بولتن MS15-061:این بولتن در رده امنیتی متوسط قرار دارد و یازده آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کند که می تواند منجر به افزایش سطح دسترسی ها شود.
بولتن MS15-062:این بولتن در رده امنیتی متوسط قرار دارد و یک آسیب پذیری XSS را در اکتیو دایرکتوری برطرف می کند.
بولتن MS15-063: این بولتن در رده امنیتی متوسط قرار دارد و فایل KERNELBASE.DLL را به روز رسانی می کند.
MS15-064:این بولتن در رده امنیتی متوسط قرار دارد و سه آسیب پذیری گزارش شده را برطرف می کند که می توانند به طور بالقوه منجر به افزایش سطح دسترسی ها شوند.
منبع:مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.