غیرفعال کردن به روز رسان ویندوز بر روی برخی لپ تاپ های سامسونگ

۱کمیته رکن چهارم – شرکت سامسونگ به روز رسان ویندوز را بر روی برخی از لپ تاپ های خود غیرفعال کرد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،شرکت سامسونگ به روز رسان ویندوز را بر روی برخی از لپ تاپ های خود غیرفعال کرد. این امر می تواند باعث شود تا این دستگاه ها در برابر حملات بدافزاری و نشت داده آسیب پذیر باشند. این مساله توسط پاتریک بارکر از گروه پشتیبانی مایکروسافت کشف شده است.
از آنجا که تاکنون پیام رسمی مبنی بر دلیل غیرفعال کردن به روز رسان ویندوز بر روی دستگاه های سامسونگ از سمت این شرکت منتشر نشده است یکی از نمایندگان این محصول به بارکر گفت: زمانی که به روز رسانی های ویندوز را فعال می کنید، تمامی درایوهای پیش فرض برای تمامی سخت افزارها نصب خواهد شد. به عنوان مثال، اگر لپ تاپی پورت USB 3.0 داشته باشد، این پورت ها ممکن است پس از نصب به روز رسانی کار نکنند. بنابراین برای جلوگیری از این موضوع، ابزار به روز رسان SW جلوی به روز رسانی های ویندوز را خواهد گرفت.
شرکت مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرد که به روز رسان ویندوز مولفه ای حیاتی برای مشتریان می باشد. این شرکت هیچگاه به مشتریان خود توصیه نمی کند تا به روز رسان ویندوز را غیرفعال نمایند یا تنظیمات آن را تغییر دهند زیرا این امر باعث می شود تا مشتریان در معرض خطر حملات امنیتی قرار گیرند.

منبع:مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.