خرید و فروش از طریق توئیتر خطرناک است

کمیته رکن چهارم – یادداشت تازه منتشر شده فاش کرده است که قابلیت خرید و فروش از طریق توئیتر خطراتی را به همراه خواهد داشت و کاربران نباید به آن اعتماد کنند.

پایگاه فناوری آمریکایی «ورج» (The Verge) در گزارشی اعلام کرد بر اساس یادداشتی که به یکی از تیم‌های کارمندان توئیتر فرستاده شده است، ویژگی «خرید از طریق توئیتر» که به تازگی در این پلتفرم راه‌اندازی شده است، خطراتی را به همراه دارد و می‌تواند سبب آسیب‌های فردی و اجتماعی شود.

یک فرد آگاه از این خبر اعلام کرد این یادداشت که به دست پایگاه آمریکایی «ورج» رسیده است، اوایل ماه جولای برای این گروه از کارمندان توئیتر که در تیم‌های مختلف مشغول به کارند، فرستاده شده بود. در این یادداشت که به صورت ایمیل ارسال شده است، برخی ویژگی‌های موجود و حتی برخی ویژگی‌های خرید از طریق توئیتر که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته، به عنوان گزینه‌های «پر خطر» طبقه‌بندی شده‌اند.

«خرید از طریق توئیتر» (Twitter shopping) نخستین بار در تابستان امسال عرضه شد؛ به طوری که این ویژگی اکنون برای تمامی بازرگانان در آمریکا در دسترس است و به برند‌ها اجازه می‌دهد تا تمامی اقلام فروشی خود را فهرست کرده و تعداد اندکی از محصولات را نیز در بالای صفحه پروفایل فروشنده پین کنند.

باید گفت بر خلاف ویژگی مشابهی که در اینستاگرام وجود دارد، در این مورد، کاربران نمی‌توانند اقلام مورد نظرشان را به طور مستقیم در توئیتر خریداری کنند بلکه اقلام فروشی به وب‌سایت فروشنده ارجاع داده می‌شود. همچنین شایان ذکر است ویژگی فروشگاه توئیتر (Twitter’s shop) به هر کسی که دارای اکانت کسب و کار فروش در آمریکا باشد، اجازه می‌دهد تا محصولاتش را برای فروش به پروفایل خود اضافه کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.