مرورگرهای کروم و سامسونگ همگام‌سازی می‌شوند

کمیته رکن چهارم – کاربرهای مرورگر سامسونگ می‌توانند سایت‌های ذخیره شده خود در گوگل کروم را به این مرورگر منتقل کنند.

کاربران سامسونگ از امروز می‌توانند بوک‌مارک‌های گوگل کروم را به مرورگر سامسونگ انتقال دهند. این ویژگی که برای اولین بار در تابستان در کانال بتا این اپلیکیشن معرفی شد، سرانجام در اختیار تمامی کاربران قرار گرفت.

برای فعال کردن همگام‌سازی بوک‌مارک، ابتدا باید افزونه Samsung Internet Chrome Extension را دانلود کرده و وارد حساب سامسونگ خود شوید. از آنجا باید گزینه بوک‌مارک‌های کروم و سپس Import را انتخاب کنید.

پس از اینکه سامسونگ به مدت چند ماه به Internet Browser 19.0 را در کانال بتا آزمایش کرد، اکنون این به‌روزرسانی در دسترس تمام کاربران قرار گرفته که طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی جدید را به همراه دارد.

علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند بوک‌مارک‌های کروم را به آن انتقال دهند.مطئن شوید که آخرین مرورگر سامسونگ (۱۹) را از فروشگاه گوگل‌پلی یا فروشگاه گالکسی سامسونگ گرفته‌اید. سپس به تنظیمات بروید و گزینه Sync with Samsung Cloud را فعال کنید.

به اندازه کافی جالب است که همگام‌سازی بوک‌مارک حتی در تغییرات رسمی وجود ندارد. این به‌روزرسانی همچنین یک ویژگی جدید Privacy Info برای هر وب‌سایت، یک ویجت جدید اینترنت سامسونگ، امکان استفاده از افزونه‌ها در حالت مخفی، ضد ردیابی هوشمند و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.