کلاهبرداری فیشینگ از شرکت مالزیایی در پلتفرم تلگرام

کمیت هرکن چهارم – شرکت مالزیایی سرمایه‌گذاری اسکندر، از کلاهبرداری فیشینگ در پلتفرم تلگرام خبر داد.

شرکت سرمایه‌گذاری اسکندر (Iskandar Investment Bhd)، یک کلاهبرداری اخیر در رسانه‌های اجتماعی، به ویژه در پلتفرم تلگرام را اعلام کرد.

این شرکت (IIB)، متمرکز بر توسعه اسکندر پوتری در بخش‌های آموزش، خلاقیت، گردشگری، اوقات فراغت و سلامت و تندرستی مالزی، در بیانیه‌ای اظهار داشت که کلاهبرداران با جعل هویت، خود را به عنوان ارتباطات رسمی شرکت معرفی و مردم را به مشارکت در فرصت‌های سرمایه‎گذاری جعلی ترغیب کرده‌اند.

این شرکت مالزیایی توضیح داد :

«باید به اطلاع عموم برسانیم که نه IIB و نه هیچ یک از شرکت‌های تابعه آن به هیچ وجه با درخواست پول یا سرمایه‌گذاری از سوی افراد جامعه مشارکت ندارند. همچنین باید تأکید کنیم که این کلاهبرداران و طرح‌های آنها با IIB ارتباطی ندارند. ما گزارش لازم پلیس را در مورد این موضوع ارائه کرده‌ایم.»

شرکت سرمایه‌گذاری اسکندر همچنین از عموم مردم خواست که مرتباً صفحه فیس‌بوک «Amaran Scam» از سوی «Bank Negara» مالزی و همچنین «Cyber ​​Crime Alert» و «Semak Mule» از سوی پلیس سلطنتی مالزی (PDRM) را برای آخرین به‌روزرسانی‌ها بررسی کنند.

شرکت خاطرنشان کرد :

«ما از قربانیان این کلاهبرداری می‌خواهیم که فوراً گزارش‌های خود را به مرکز ملی پاسخگویی به کلاهبرداری (NSRC)، یک مرکز فرماندهی برای هماهنگی واکنش سریع برای کلاهبرداری‌های مالی آنلاین که به‌وسیله بانک نگارا مالزی آغاز شده، از طریق خط تلفن ۹۹۷ خود ارائه دهند تا از هرگونه ضرر بیشتر جلوگیری شود.»

منبع: سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.