راه‌اندازی بیمه شخصی سایبری برای اولین بار در امارات

کمیته رکن چهارم – امارات برای اولین بار بیمه شخصی در برابر جرایم سایبری را راه‌اندازی کرد.

مشترکین شرکت مخابراتی اماراتی « Etisalat by e&» پیام‌های متنی دریافت کردند که از آنها دعوت شد تا برای خرید بیمه‌نامه‌های شخصی سایبری با قیمتی که از ۵ درهم در ماه در قالب یک طرح سالانه شروع می‌شود، دریافت کنند؛ این بیمه‌نامه اولین مورد در نوع خود در امارات متحده عربی است و در عین حال پوشش سالیانه تا ۱۲ هزار دلار، از جمله سرقت پول، بازیابی اطلاعات و آزار سایبری ارائه می‌کند.

شرکت مخابراتی اماراتی در وب‌سایت خود اعلام کرد که بیمه‌نامه جرائم سایبری کاربر را در برابر کلاهبرداری آنلاین بانکی یا کارت اعتباری و همچنین از دست دادن خریدهای آنلاین، اخاذی الکترونیکی یا سرقت هویت و ضررهای اقتصادی مستقیم محافظت می‌کند و در ۴ بسته بیمه مختلف است.

شرکت اظهار داشت :

«این بیمه‌نامه از مشترک و خانواده‌اش در برابر جرائم سایبری محافظت می‌کند و خدمات یا سند از سوی شرکت‌های بیمه بین‌المللی با تأیید اینکه ارائه دهنده یا نماینده شرکت‌های بیمه محسوب نمی‌شود، ارائه خواهند شد. تلفن‌های همراه، لپ‌تاپ و تبلت‌های خصوصی در حال حاضر نقش مهمی در زندگی روزمره کاربران دارند.»

شرکت اتصالات از اولین نوع خرید بیمه‌نامه در سفر در سال ۲۰۲۱ خبر داد و این در حالی است که تعداد مدارک ارائه شده از سوی این شرکت در حال حاضر ۵ مورد است؛ این موارد عبارتند از : بیمه مسافرتی، سلامت، خودرو و حیوانات خانگی و آخرین آنها بیمه جرایم سایبری است.

منبع: سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.