نسخه آزمایشی اندروید ۱۴ برای گلکسی A54 منتشر شد

کمیته رکن چهارم – سامسونگ نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 6 بر پایه‌ی اندروید ۱۴ را به‌صورت محدود برای گلکسی A54 منتشر کرد.

سامسونگ حدوداً یک ماه پیش نسخه‌ی بتای One UI 6 را که بر پایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه داده شده است، منتشر کرد. در آن زمان تعداد کمی از گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ به One UI 6 مجهز شدند و آن‌طور که منابع کره‌ای می‌گویند، این رابط کاربری هم‌اکنون در گلکسی A54 نیز قابل‌ دانلود است.

اگر به دریافت رابط کاربری وان یو آی ۶ برای گلکسی ای ۵۴ علاقه‌مند هستید، وارد اپلیکیشن Samsung Members شوید و برای دریافت نسخه‌ی بتا درخواست دهید. پس از پذیرش درخواست شما، می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings > Software Update به‌روزرسانی را دریافت کنید.

از آن‌جایی که One UI در فاز بتا به سر می‌برد، یک‌سری باگ‌ها دارد؛ به‌همین‌دلیل توصیه می‌کنیم این رابط کاربری را روی گوشی اصلی خود نصب نکنید و منتظر انتشار نسخه‌ی عمومی بمانید. بتای One UI 6.0 فعلاً برای کاربران کره‌ی جنوبی منتشر شده است، اما به‌زودی در دسترس سایر کشورها نیز قرار می‌گیرد.

گلکسی A54 یکی از مهم‌ترین گوشی‌های سامسونگ برای بازار ایران است. این گوشی که برخلاف نسل قبل پنل پشتی شیشه‌ای دارد، از اکثر رقبایش بهتر ظاهر می‌شود. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A54 و قیمت موبایل برندهای دیگر را می‌توانید در بخش محصولات زومیت ببینید.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.