اپل تاریخ انتشار مک او اس سونوما را اعلام کرد

کمیته رکن چهارم – سونوما جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل مک محسوب می‌شود که قرار است به‌زودی برای کامپیوترهای سازگار اپل منتشر شود.

اپل پس از برگزاری رویداد wonderlust، اعلام کرد که مک‌اواس سونوما را در ۴ مهر برای دستگاه‌های سازگار منتشر می‌کند. سیستم‌عامل مذکور ویژگی‌هایی دارد که آن را بیشتر به iOS نزدیک می‌کند. کاربران مک ویجت‌های دسکتاپ، ویدئو کنفرانس و حالت بازی جدیدی را تجربه خواهند کرد که گفته می‌شود با افزایش نرخ نوسازی و کاهش تأخیر در حین بازی همراه خواهد بود. قابلیت‌های جدید ویدئو کنفرانس شامل امکان به‌اشتراک‌گذاری صفحه و Presenter Overlay است که به سخنرانان اجازه می‌دهد تصویر خود را در جلوی صفحه اشتراک‌گذاری شده حرکت دهند.

مرورگر سافاری هم دست‌خوش تغییراتی خواهد شد. امکان ساخت چند پروفایل که هریک می‌تواند بوک‌مارک‌ها و شخصی‌سازی‌های منحصر‌به‌فردی داشته باشد. طبق گفته‌ها، بخش جست‌وجو ‌هم بیشتر ریسپانسیو شده است.

سیستم‌عامل سونوما روی مک بوک (لپ تاپ اپل) یا مک مینی (کامپیوتر کوچک اپل) ۲۰۱۸، آی مک پرو ۲۰۱۷ (آل این وان اپل)، مک پرو ۲۰۱۹ یا مک استودیو ۲۰۲۲ و مدل‌‌های بعدی آن‌ها امکان نصب دارد.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.