گوگل قابلیت‌های هوش مصنوعی Bard را به دستیار شخصی خود اضافه می‌کند

کمیته رکن چهارم – این تجربه جدید که «Assistant with Bard» نام دارد، قابلیت‌های استدلال بارد را با Google Assistant ترکیب می‌کند.

گوگل در ادامه رویداد خود پس از معرفی سری پیکسل ۸ به‌سراغ به‌روزرسانی‌های خود در زمینه هوش مصنوعی رفت و ادغام دستیار خود با Bard را اعلام کرد. این تجربه جدید که گوگل از آن با عنوان «Assistant with Bard» یاد کرده است، قابلیت‌های استدلال بارد را با Google Assistant ترکیب می‌کند.

گوگل قصد دارد این تجربه جدید را به برخی سرویس‌های خود مانند جیمیل و گوگل داکس اضافه کند و می‌توانید از صدا، متن و تصاویر برای تعامل با Assistant With Bard استفاده کنید. غول موتور جستجو می‌گوید که این قابلیت در ماه‌‌های آینده برای اندروید و iOS قابل دسترسی خواهد بود.

مثالی از نحوه کارکرد Assistant With Bard

در اندروید، Assistant with Bard نوید تجربه‌ای مفیدتر را در گوشی‌های کاربران ارائه می‌کند. گوگل همچنین چندین مثال از نحوه کارکرد این تجربه نمایش داده است. به‌عنوان مثال، اگر قصد دارید عکسی از یک سگ دوست‌داشتنی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید، می‌توانید با کمک این قابلیت برای آن یک کپشن مناسب بنویسید. در تصاویر زیر می‌توانید نحوه انجام این کار را مشاهده کنید:

نکته قابل‌توجه دیگر اینکه رابط کاربری Assistant with Bard در بالای تمامی برگه‌های دیگر به‌صورت شناور ظاهر می‌شود و گوگل از آن به‌عنوان یک «روش کاملاً جدید برای تعامل با گوشی خود» یاد کرده است.

گوگل هنوز جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد Assistant With Bard و کارهایی که می‌توان با آن انجام داد را فاش نکرده است. همچنین مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد گوگل استیسنت را بازنشسته کند و در آینده فقط روی Assistant With Bard تمرکز کند یا خیر.

به گفته غول فناوری، این تجربه هم‌اکنون مراحل آزمایش اولیه خود را طی می‌کند و به‌زودی در اختیار آزمایش‌کنندگان اولیه قرار خواهد کرد تا بازخورد خودشان را ثبت کند. سپس طی چند ماه آینده، عموم کاربران اندروید و iOS به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

منبع : دیجیاتو

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.