تماس صوتی و تصویری به ایکس اضافه شد

کمیته رکن چهارم – ایلان ماسک که از مدتی قبل وعده اضافه کردن تماس صوتی و تصویری به ایکس(توییتر سابق) را داده بود، سرانجام این ویژگی‌ها را به پلتفرم اجتماعی‌اش اضافه کرد.

ایکس، پلتفرمی که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری را فعال کرد. چندین کاربر این رسانه‌ی اجتماعی هنگام بازکردن برنامه، اعلانی دریافت کرده‌اند که در آن به اضافه شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری اشاره شده است.

گزینه‌ی جدیدی به‌نام Enable audio and video calling در تنظیمات ایکس اضافه شده و کاربر می‌تواند براساس نیازش قابلیت تماس صوتی و تصویری را فعال یا غیرفعال کند. پس‌از فعال‌سازی ویژگی مذکور، باید تعیین کنید چه کسانی امکان برقراری تماس با شما را دارند که این حالت‌ها شامل افراد موجود در فهرست مخاطبان، دنبال کنندگان، کاربران تأیید شده یا هر سه مورد می‌شود. درنهایت با باز کردن بخش ارسال پیام خصوصی و انتخاب نماد تلفن در گوشه‌ی سمت‌راست بالای آن، امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری دراختیار شما قرار می‌گیرد.

درحالی‌که ایکس هنوز به‌طور رسمی خبر اضافه‌شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری را اعلام نکرده، به‌نظر می‌رسد این شبکه‌ی اجتماعی با انتشار پستی رازآلود با مضمون ready for it سعی دارد کاربران را از ویژگی مذکور باخبر کند.

ایلان ماسک به‌عنوان مالک ایکس از مدتی قبل اضافه‌کردن قابلیت تماس صوتی و تصویری را برای تبدیل این شبکه‌ی اجتماعی به سوپر اپلیکیشن، به‌عنوان یکی از اهداف مهم خود، دنبال کرده است. میلیاردر معروف اخیراً اعلام کرد ویژگی مذکور برای iOS، اندروید، مک و ویندوز بدون نیاز به شماره تلفن دردسترس قرار می‌گیرد.

هنوز نمی‌دانیم آیا کاربران غیر پریمیوم ایکس امکان استفاده از قابلیت تماس صوتی و تصویری این شبکه‌ی اجتماعی را خواهند داشت یا خیر. ماه گذشته، کریس مسینا، مخترع هشتگ و از حامیان دنیای منبع‌باز متوجه شد کد ایکس به کاربران پیشنهاد می‌دهد برای استفاده از تماس صوتی و تصویری، اشتراک پولی خریداری کنند.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.