گوگل فروش دامنه سطح بالای ing. را شروع کرد

کمیته رکن چهارم – اکنون می‌توانید دامنه‌ی مورد نظرتان را با پسوند ing ثبت کنید که البته برخی از آن‌ها قیمت خیلی بالایی دارند.

سرویس Google Registry درحال راه‌اندازی دامین جدید و سرگرم‌کننده‌ی ing. است و این خبر باعث می‌شود بسیاری از افراد به‌فکر ثبت دامنه‌های جذاب با پسوند مذکور باشند.

کاربران اکنون می‌توانند دامین‌های ing. را به‌عنوان بخشی از دوره‌ی دسترسی اولیه‌ ثبت کنند و البته برای انجام این‌کار باید هزینه‌ی اضافه نیز پرداخت شود. هزینه‌ی مذکور به‌طور روزانه تا ۵ دسامبر (۱۴ آذر ۱۴۰۲) کاهش می‌یابد و دامنه‌های ثبت‌شده در این تاریخ رسماً دردسترس عموم قرار خواهند گرفت.

برخی از کلمات برای ثبت دامین با پسوند ing. واقعاً گران هستند و برای خرید آن‌ها باید بین ۳۸,۹۹۹ تا ۱۲۹,۹۹۹ دلار در سال پرداخت کنید. البته با کمی جست‌وجو می‌توان دامین‌های جذاب و ارزان‌قیمت نیز پیدا کرد.

پست وبلاگی Google Registery نشان می‌دهد این شرکت همچنین درحال کار روی دامنه‌ی سطح‌بالای meme. است. این پسوند نیز مثل ing. ابتدا با دوره‌ی ثبت‌نام اولیه‌ و محدود آغاز خواهد شد. علاقه‌مندان به ثبت دامین meme. نیز می‌توانند از ۲۸ نوامبر (۷ آذر ۱۴۰۲) نسبت‌به خرید اولیه اقدام کنند. این دامین جدید نیز از تاریخ ۵ دسامبر دردسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.