این گوشی‌های اندرویدی آپدیت جدید گوگل کروم را دریافت نمی‌کنند

کمیته رکن چهارم – نسخه‌ی ۱۲۰ مرورگر گوگل کروم و آپدیت‌های بعدی این برنامه برای میلیون‌ها گوشی و تبلت اندرویدی منتشر نخواهد شد.

اگر از کروم به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض روی گوشی اندروید خود استفاده می‌کند، دریافت نسخه‌های جدید این برنامه به نسخه‌ی سیستم‌عامل دستگاه شما بستگی دارد. طبق تصمیم گوگل، دارندگان گوشی‌ و تبلت مجهز به اندروید ۷، آپدیت ۱۲۰ مرورگر این شرکت را دریافت نخواهند کرد.

گوگل تأیید کرد که کروم ۱۱۹ آخرین نسخه‌ی این مرورگر برای دستگاه‌های مجهز به اندروید ۷ است. این اپلیکیشن به افرادی که گوشی آن‌ها همچنان از اندروید ۷ استفاده می‌کند، هشدار خواهد داد که آپدیت جدید دیگری برای آن‌ها منتشر نمی‌شود.

اندروید ۷ حدود هفت سال پیش منتشر شد و همچنان میلیون‌ها دستگاه از‌جمله مدل‌های قدیمی گوشی سامسونگ و گوشی هواوی در سرتاسر جهان از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. به‌عبارت‌‌دیگر، پایان پشتیبانی کروم بر تعداد زیادی از کاربران تأثیر خواهد داشت.

دریافت‌نکردن به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری می‌تواند به خطرهای امنیتی و مشکلات سازگاری و مسائل دیگر منجر شود و همین موضوع درباره‌ی مرورگر کروم نیز صدق می‌کند. درواقع، با استفاده از نسخه‌ی قدیمی این مرورگر، دستگاه شما دربرابر مشکلات امنیتی آسیب‌پذیرتر می‌شود.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.