مک بوک پرو جدید اپل از نسخه قدیمی و آپدیت‌نشدنی macOS استفاده می‌کند!

کمیته رکن چهارم – مک‌بوک پرو جدید ۱۴ اینچی روز گذشته بالأخره به‌دست خریداران رسید و آن‌ها را با واقعیتی تلخ روبه‌رو کرد.

روز گذشته، انتظارها برای خریداران مک‌ بوک پرو جدید مجهز به پردازنده M3 به‌سر رسید و بالاخره توانستند لپ تاپ محبوبشان را تحویل بگیرند؛ اما خوشحالی آن‌ها زیاد دوام نیاورد؛ زیرا در همان ابتدا متوجه شدند که مک‌بوک پرو جدید اپل با نسخه‌ی قدیمی macOS به دستشان رسیده است و متأسفانه ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود: این نسخه حتی ارتقادادنی هم نیست!

درحالی‌که نسخه‌ی نهایی مک‌او‌اس ۱۴ سونوما به‌تازگی منتشر شده، خبر عرضه‌ی مک‌بوک پرو با مک‌‌اواس ونتورا دوستداران اپل را به شوک فرو برده است.

حساب کاربری ZONEofTECH در شبکه‌ی اجتماعی ایکس اعلام کرد که هنگام کار با مک‌ بوک پرو ۱۴ اینچی جدید خود با حقیقتی تلخ مواجه شده است که برایش اصلاً خوشایند نبود.

او پس از راه‌اندازی مک‌بوکش متوجه شد که این دستگاه با نسخه‌ای منتشرنشده از مک‌اواس ونتورا ۱۳٫۵ به دستش رسیده است. هنگامی‌که سعی کرد آن را به مک‌اواس سونوما ۱۴٫۱ به‌روزرسانی کند، موفق نبود؛ زیرا آخرین نسخه‌ی موجود برای به‌روزرسانی همان مک‌اواس ونتورا ۱۳٫۵ بود. این اتفاق برای کاربران انجمن مک‌رومرز نیز به همین شکل بود.

با‌توجه‌به اینکه مک‌اواس ونتورا ۱۳٫۵ در ماه جولای (تیر و مرداد) منتشر شد، به‌نظر می‌رسد اپل تولید انبوه مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی با تراشه M3 را از همان زمان آغاز کرده بوده است. هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی به مشکل یادشده رسیدگی خواهد کرد؛ اما کاربران تا آن زمان می‌توانند با دانلود Install Assistant، نسخه‌ی سازگار با M3 مک‌اواس سونوما ۱۴ را به‌صورت دستی نصب کنند.

مشکل مذکور روی آی مک جدید M3 اپل نیز تأثیر می‌گذارد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم این مشکل چه زمانی رفع خواهد شد. هر زمان که خبر جدیدی درباره‌ی ایراد آپدیت مک‌بوک پرو به دستمان برسد، این خبر را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.