ارتقاء امنیت در پرینترهای HP

۱کمیته رکن چهارم – شرکت HP اعلام کرد که نرم افزار و سخت افزار جدیدی برای پرینترهای HP طراحی شده است تا با یکی از بزرگترین حفره های امنیتی بالقوه در شبکه های IT مقابله کند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،شرکت HP اعلام کرد که نرم افزار و سخت افزار جدیدی برای پرینترهای HP طراحی شده است تا با یکی از بزرگترین حفره های امنیتی بالقوه در شبکه های ITمقابله کند.
Tuan Tran، مدیر شرکت HP اظهار داشت: هکرها ضعیف ترین بخش از شبکه را هدف قرار می دهند. آن ها از بردارهای حمله front door مانند سرورها و رایانه های شخصی استفاده نمی کنند بلکه از بردارهای back door سوء استفاده می کنند.
Tran معتقد است که بردارهای back door شامل سیستم های گرمایشی و تهویه یا دستگاه های PoS است که طیف وسیعی از قربانیان را شامل می شود. هم چنین پرینترها به خصوص دستگاه هایی که در شرکت های بزرگ قرار دارد راه نفوذ خوبی برای ورود به شبکه و دسترسی به داده های شرکت و محیط ابر می باشد.
در حال حاضر شرکت HP طراحی جدید در پرینترهای سری M500 خود به کار برده است و سه ویژگی جدید را به آن ها اضافه کرده است. در این بین دو قابلیت را می توان از طریق به روز رسانی میان افزار بر روی پرینترهای قدیمی  اعمال کرد.
تنها قابلیتی را که نمی توان بر روی پرینترهای قدیمی تر اعمال کرد، قابلیت HP Sure Start می باشد که مربوط به BIOS پرینتر است.
قابلیت امنیتی دیگری که طراحی شده است لیست سفید می باشد که باید اطمینان حاصل کند که تنها میان افزارهای خوب می توانند بر روی پرینتر بارگذاری و اجرا شوند. اگر تشخیص داده شود که میان افزاری به غیر از HP در حال نصب و اجرا است دستگاه خاموش شده و مدیر شبکه را مطلع می کند.
آخرین قابلیت مربوط به تشخیص نفوذ زمان اجرا به همراه نظارت پایدار حافظه دستگاه برای بررسی حملات می باشد.
منبع:مرکز ماهر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.