ایلان ماسک پشیمان شد‌؛ نمایش تیتر مقاله‌ها به ایکس برمی‌گردد

کمیته رکن چهارم – ایلان ماسک می‌گوید شبکه‌ی اجتماعی ایکس دوباره تیتر مقاله‌های لینک‌شده به پست‌ها را نشان می‌دهد.

ایلان ماسک با انتشار پست جدیدی می‌گوید که ایکس (توییتر سابق) پس از حذف تیترها در کارت‌های پیش‌نمایش در ماه گذشته، دوباره شروع به نمایش آنها می‌کند.

ماسک اعلام کرد در به‌روزرسانی بعدی، ایکس تیترها را در قسمت بالای تصویر کارت‌های URL قرار می‌دهد. او به هیچ زمان خاصی برای این تغییر اشاره نکرد یا مثالی از ظاهر کارت ارائه نداد.

در ماه آگوست (مرداد و شهریور)، مدیرعامل تسلا گفت که ایکس قصد دارد برای «بهبود زیبایی شناسی» نمایش تیتر مقاله‌ها را متوقف کند. پس از اعلام این خبر، در ماه اکتبر (مهر و آبان) شاهد توقف نمایش تیترها بودیم.

به دلیل این تغییر، کاربران اکنون مجبورند بدون دانستن تیتر مقاله، روی کارت آن کلیک کنند. برای دور زدن این تغییر، ناشران شروع به نوشتن عناوین خود روی تصاویر کردند و لینک را جداگانه پست کردند یا عنوان را در تصویر کارت پیش‌نمایش تولید‌شده قرار دادند.

این تغییر ممکن است کار ناشران را آسان‌تر کند تا مجبور به کار با قالب‌های سفارشی نشوند؛ البته این موضوع کاملاً به چیدمان کارت جدید بستگی دارد.

ایکس هفته‌های پر سروصدایی را پشت سر گذاشته است زیرا تبلیغ‌کنندگان بزرگی از جمله اپل، سازنده گوشی آیفون، دیزنی و کامکست پس از حاشیه‌های ماسک، پرداخت هزینه‌های تبلیغاتی خود را متوقف کردند.

روز سه‌شنبه، رسانه‌ی ۱۱:۱۱ برند پاریس هیلتون شراکت خود را با ایکس متوقف کرد، آن هم در شرایطی که تنها چند هفته از آغاز همکاری ۱۱:۱۱ و ایکس می‌گذرد.

اوایل این هفته، ماسک از مدیا مترز با طرح ادعای افترا شکایت کرد. این شکایت در پاسخ به مقاله‌ی این سازمان خبری بود که ادعا می‌کرد تبلیغات برندهایی مانند آی‌بی‌ام و اپل در کنار محتوای حاشیه‌ای ظاهر می‌شوند.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.