پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید یکی از قابلیت‌های تلگرام را دریافت می‌کند

کمیته رکن چهارم – گوگل قابلیت ویرایش پیام‌ها را در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید آزمایش می‌کند.

براساس کدهای کشف‌شده‌ی TheSpAndroid، گوگل در حال توسعه‌ی ویژگی جدیدی برای اپلیکیشن Messages است که به شما اجازه می‌دهد تا پس از ارسال پیام، آن را ویرایش کنید.

شواهد حاکی از آن است که این ویژگی در حال توسعه است؛ چرا‌که پشتیبانی از ویرایش پیام‌ها به‌طور فزاینده‌ای در دیگر برنامه‌های پیام‌رسان رایج شده است. سال گذشته، اپل امکان ویرایش پیام‌های ارسال‌شده را با iOS 16 به کاربران iMessage در گوشی آیفون و آیپد اضافه کرد. واتساپ نیز اوایل سال ۲۰۲۳ ویژگی مشابهی در‌دسترس قرار داد. تلگرام‌ سال‌ها است که ویرایش پیام را امکان‌پذیر کرده.

در آی‌مسیج و واتساپ زمان محدودی برای ویرایش پیام‌های ارسالی وجود دارد: ۲ دقیقه برای iMessage و ۱۵ دقیقه برای واتساپ. این سرویس‌ها به شما اجازه می‌دهند پیام‌ها را پس از ارسال حذف کنید؛ اما به‌نظر نمی‌رسد که این ویژگی به پیام‌رسان گوگل اضافه شود.

درحال‌حاضر، مشخص نیست که کارکرد این ویژگی دقیقاً چگونه خواهد بود. برای مثال، نمی‌دانیم که آیا محدودیت زمانی برای ویرایش پیام‌ها وجود خواهد داشت یا دریافت‌کننده‌ی پیام خواهد توانست تاریخچه‌ی ویرایش پیام را مشاهده کند یا خیر. یکی از کدهای کشف‌شده نشان می‌دهد که این ویژگی درکنار پروتکل پیام‌رسانی RCS کار خواهد کرد.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.