رونمایی MSI از لپتاپ مجهز به هوش مصنوعی

کمیته رکن چهارم – لپ‌تاپ‌های نسل جدید MSI با پردازنده‌ی نسل ۱۴ میتیور لیک و نمایشگر باکیفیت از راه رسیدند.

لحظاتی پس از رونمایی پردازنده اینتل میتیور لیک، MSI جدیدترین لپ‌تاپ‌هایش را که به این تراشه‌ها مجهز هستند به‌نمایش گذاشت. مدل‌های جدید لپ تاپ MSI که شامل Prestige 16 AI Series و Prestige 13 AI Evo می‌شود، طراحی جذابی دارند و با سخت‌افزار پرقدرت عرضه می‌شوند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ام‌اس‌آی، مدل جدید لپ‌تاپ Prestige 16 به پردازنده‌ی پرقدرت Intel Core Ultra 9 مجهز است. این تراشه میتیور لیک واحد پردازشی ویژه‌ای برای هوش مصنوعی دارد.

اضافه‌شدن NPU به لپ‌تاپ‌های نسل جدید،‌ اتفاقی هیجان‌انگیز است. اینتل با بیش‌از ۱۰۰ توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار همکاری کرده است تا لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۲۴ بتوانند از قدرت NPU حداکثر استفاده را ببرند.

MSI موتور هوش مصنوعی جدیدی برای لپ‌تاپ‌هایش توسعه داده است که می‌تواند به‌صورت خودکار منابع سخت‌افزاری را برای ارائه‌ی بهترین تجربه در هر شرایط، تنظیم کند. Prestige 16 به‌لطف این موتور، چندین حالت هوشمند برای بازی، کار، جلسات ویدیویی و سرگرمی دارد.

MSI می‌گوید لپ‌تاپ Prestige 16 به وای‌فای ۷ و باتری پرظرفیت ۹۹٫۹ وات‌ساعتی و درگاه شارژ USB Type-C با استاندارد Power Delivery 3.1 مجهز است. به‌لطف این استاندارد می‌توان لپ‌تاپ را با توان حداکثر ۱۴۰ وات شارژ کرد.

جدیدترین لپ‌تاپ MSI نمایشگر اولد و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و گرافیک انویدیا RTX 4070 دارد. قیمت لپ تاپ Prestige 16 در کانفیگ پایه به ۱٬۳۹۹ دلار می‌رسد.

اگر دنبال لپ‌تاپی می‌گردید که سبک‌تر و ارزان‌تر باشد، Prestige 13 AI Evo محصول جذابی به نظر می‌رسد. این لپ‌تاپ ۹۹۰ گرمی نیز از تراشه‌ی Core Ultra 9 بهره می‌گیرد، اما ظرفیت باتری‌اش ۷۵ وات‌ساعت است.

قیمت لپ‌تاپ MSI مدل Prestige 13 AI Evo در کانفیگ پایه ۱٬۰۴۹ دلار است. این لپ‌تاپ حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD و نمایشگر ۱۳٫۳ اینچ دارد.

منبع : افتانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.