ویندوز ۱۰ هنوز زنده است

کمیته رکن چهارم – مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای اضافه‌ کردن یکی از قابلیت‌های فعلی ویندوز ۱۱ به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است.

بنابر بیانیه‌ی رسمی مایکروسافت، این شرکت به‌دنبال ایجاد ویجت نمایش آب‌و‌هوای پویاتر و کامل‌تر در قسمت صفحه‌ی قفل ویندوز ۱۰ است.

مایکروسافت اعلام کرد: «به‌زودی رابط کاربری ویندوز ۱۰ به‌روز‌رسانی جدیدی دریافت می‌کند که یکی از ویژگی‌های جذاب آن، اضافه‌ شدن ویجت نمایش آب‌و‌هوای پویا و تعاملی به قسمت صفحه‌ی قفل ویندوز ۱۰ است.»

مایکروسافت تجربه‌ی ویجت جدید نمایش آب‌و‌هوای ویندوز ۱۰ را اینگونه توصیف می‌کند: «همانطور که نشانگر ماوس را روی آب و هوا در صفحه‌ی قفل نگه می‌دارید، اطلاعات بیشتری را مشاهده خواهید کرد. وقتی روی کارت هواشناسی کلیک می‌کنید، وارد مایکروسافت اج با پیش‌بینی کامل آب‌و‌هوا از طریق MSN می‌‌شوید.»

سال گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که استراتژی ویندوز ۱۰ خود را دوباره ارزیابی کرده و تصمیم گرفته است منابع بیشتری را به اضافه‌ کردن ویژگی‌ها و تجربه‌های جدید به نسخه‌ی قدیمی‌تر ویندوز اختصاص دهد.

این تصمیم ردموندی‌ها بی‌دلیل نیست؛ چراکه هنوز حدود یک میلیارد دستگاه فعال با ویندوز ۱۰ وجود دارد که در مقایسه با ۴۰۰ میلیون دستگاه فعال ویندوز ۱۱، بسیار بیشتر است.

مایکروسافت همچنین قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد هوش مصنوعی کوپایلت را به ویندوز ۱۰ بیاورد و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده با به‌روزرسانی‌های جدید از سوی این شرکت، شاهد ویژگی‌های کاربردی بیشتری برای ویندوز ۱۰ باشیم.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.