این نسخه جدید واتساپ است؛ امکان ارسال پیام به اپلیکیشن‌های دیگر

کمیته رکن چهارم – قابلیت جدید واتساپ به‌زودی امکان ارسال و دریافت پیام از دیگر اپلیکیشن‌ها را میسر می‌کند.

متا نسخه‌ی بتای جدید واتساپ را از طریق برنامه‌ی TestFlight منتشر کرده که امکان ارسال پیام به دیگر اپلیکیشن‌ها را فراهم می‌کند.

واتساپ با توسعه‌ی پشتیبانی از چت‌های متفرقه، در تلاش است با قوانین اتحادیه‌ی اروپا سازگار شود. هدف قانون بازارهای دیجیتال (DMA) اروپا، تعامل‌پذیر کردن شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مختلفی است که «دربان» محسوب می‌شوند و تاثیر قابل توجهی بر بازار دیجیتال دارند.

به لطف قوانین جدید کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیلکیشن‌های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. پشتیبانی از چت‌های متفرقه توسط شرکت‌ها در حال توسعه است و جدیدترین نسخه‌ی بتای واتساپ این ویژگی را به گوشی آیفون می‌آورد.

واتساپ در دسته‌ی پلتفرم‌های دربان قرار می‌گیرد؛ در نتیجه این پیام‌رسان روی بخش جدیدی کار می‌کند که شامل تمام پیام‌های دریافت شده از چت‌های متفرقه خواهد بود. بدین ترتیب همانطور که انتظار می‌رفت، پیام مربوط‌به اپلیکیشن‌های دیگر وارد صفحه‌ای مجزا می‌شود.

قابلیت جدید واتساپ این امکان را به کاربر می‌دهد تا در یک اپلیکیشن پیام‌رسانی متفاوت، مانند سیگنال، حتی بدون داشتن حساب کاربری واتساپ، به یکی از کاربران واتساپ پیام ارسال کند. این قابلیت را می‌توان در صورت تمایل غیر فعال کرد.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.