استعفای مدیرعامل موزیلا؛ هوش مصنوعی به مرورگر فایرفاکس می‌آید

کمیته رکن چهارم – مدیرعامل موزیلا پس از سه‌‌ سال، از سِمَت خود کناره‌گیری کرد. ازاین‌پس، تمرکز بیشتر بر هوش مصنوعی در اولویت خواهد بود.

میشل بیکر اعلام کرد که پس از سه سال، از سِمَت مدیرعاملی موزیلا کناره‌گیری می‌کند تا مجدداً نقش قبلی خود را به‌عنوان مدیر اجرایی فایرفاکس برعهده بگیرد.

بیکر در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید: «در طول ۲۵ سال حضورم در موزیلا، سِمَت‌های شغلی زیادی برعهده داشته‌ام و این حرکت ناشی از تمایل به ساده‌سازی تمرکز و رهبری برای مشکلات پیش‌رو است.»

بیکر اضافه می‌کند :«کسب‌وکار موزیلا را در دوره‌ای دگرگون‌کننده رهبری کرده‌ام و در‌عین‌حال بر مأموریت گسترده‌تر موزیلا نیز نظارت کرده‌ام. بدیهی است که هر دو حوزه به رهبری تمام‌وقت و اختصاصی نیاز دارند.»

بیکر اشاره می‌کند که تغییری زیرساختی در جریان است و همه برای آینده‌‌ای مبتنی‌بر هوش مصنوعی در رقابت هستند که فرصت و ضرورتی برای موزیلا ایجاد می‌کند که به این حوزه ورود کند.

لارا چمبرز، عضو هیئت‌مدیره‌ی موزیلا، نقش مدیرعامل را بر‌عهده خواهد گرفت و تمرکز خود را روی استراتژی و بینش محصول و تلاش مضاعف برای توسعه‌ی فایرفاکس و انتشار محصولات جدید به بازار معطوف خواهد کرد.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.