اپل مجموعه جدیدی از آموزش‌های کدنویسی سوئیفت را به‌طور رایگان منتشر کرد

کمیته رکن چهارم – اپل در این صفحه جدید آموزش‌هایی ارائه کرده است که یادگیری آن‌ها نیازی به تجربه کدنویسی ندارد.

با نزدیک‌شدن به زمان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2024، اپل وب‌سایت جدیدی راه‌اندازی کرده که نحوه توسعه اپلیکیشن با استفاده از Xcode ،Swift و Swift UI را به توسعه‌دهندگان آموزش می‌دهد. این صفحه جدید با نام «Develop in Swift Tutorials» اکنون با راهنماهایی برای توسعه‌دهندگان جدید در دسترس است که نحوه نصب Xcode و راه‌اندازی اولین پروژه با Swift را توضیح می‌دهد.

«تیم اسنیث»، رئیس بازاریابی ابزارهای توسعه‌دهنده اپل می‌گوید:

«امروز مجموعه جدیدی از آموزش‌ها را برای دانش‌آموزان ارائه کرده‌ایم که قصد دارند اولین گام‌های خود برای کدنویسی با Swift و SwiftUI را آغاز کنند. برای استفاده از این آموزش‌ها نیازی به تجربه کدنویسی ندارید، بنابراین آن‌ها یک پایه عالی هستند.»

در این صفحه جدید، آموزش‌های گام‌به‌گامی وجود داد که نحوه دانلود و نصب Xcode، ایجاد یک پروژه جدید و حتی ساخت یک برنامه ساده را نشان می‌دهد. اپل همچنین دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا خودشان کدها را تغییر دهند تا بتوانند نتایج متفاوتی را آزمایش کنند. در این صفحه نوشته شده است:

«متن و رنگ‌های موجود در پروژه فقط پیشنهاد هستند، بنابراین با تغییر کلمات و سبک، ویژگی‌هایش را از آن خود کنید.»

مطالب این وب‌سایت در فصول مختلفی سازماندهی شده است که شامل موارد زیر می‌شوند:

نحوه کاوش در Xcode
نماها، ساختارها و خواص
چیدمان و سبک
دکمه‌ها و حالت
لیست و فیلدهای متنی

همچنین آموزش‌هایی درباره مدل‌سازی داده‌ها و دو فصل نیز به‌منظور کمک در ساخت برنامه برای visionOS در این وب‌سایت وجود دارد. هم‌اکنون از طریق پورتال Apple Developer می‌توانید به صفحه وب جدید Develop in Swift دسترسی پیدا کنید.

منبع : دیجیاتو

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.