اصلاح یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی کروم

کمیته رکن چهارم – گوگل بهبودهایی را روی یکی از قابلیت‌‌های هوش مصنوعی کروم اعمال کرده است که به کاربران در نوشتن متن‌های مختلف کمک می‌کند.

گوگل روی ارتقای قابلیت هوش مصنوعی Help Me Write مرورگر کروم کار می‌کند. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد هر متنی را با لحن و طول دلخواه بازنویسی یا اصلاح کند. گوگل در به‌روزرسانی آزمایشی جدید کروم، بهبود‌هایی روی ویژگی مذکور اعمال کرده است.

حساب کاربری Leopeva64 با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) از اضافه‌شدن دکمه‌ای به‌ نام Redo برای بازگرداندن متن به حالت قبل از ویرایش در کروم خبر داد. علاوه‌براین، منوی کشویی یکپارچه‌ای برای انتخاب لحن یا تلاش مجدد برای بازنویسی متن دردسترس کاربران قرار دارد.

قابلیت آزمایشی Compose که به Help Me Write تغییر نام یافته، درحال‌حاضر فقط برای کاربران بالای ۱۸ سال در ایالات‌ متحده در دسترس است.

برای استفاده از Help Me Write باید به مسیر Settings > Experimental AI بروید و Try Out Experimental AI Features را فعال کنید. در مرحله‌ی بعد می‌توانید هنگام پرکردن فیلدهای متنی قابل ویرایش، با راست‌کلیک روی آن، باکس Help Me Write را باز کنید.

مرورگر مایکروسافت اج به‌عنوان رقیب اصلی گوگل کروم از مدت‌ها قبل قابلیتی برای کمک به نوشتن متن در اختیار کاربرانش قرار داده که ابزار مورد بحث با کلیک روی دکمه Copilot قابل دسترسی است.

منبع: افتانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.