به‌راحتی تاریخچه چت خود را در ChatGPT پاک کنید

کمیته رکن چهارم – همان‌طور که باید به‌طور منظم تاریخچه مرورگر خود را پاک کرده یا قدیمی‌ترین و شخصی‌ترین پست‌های شبکه‌های اجتماعی خود را حذف کنید، پاک‌سازی مرتب تاریخچه چت ChatGPT شما یک روش مؤثر و کم‌هزینه برای محافظت از داده‌های خصوصی شما به‌صورت آنلاین است.

چه نگران اطلاعات حساس باشید و چه فقط بخواهید قبل از شروع یک پروژه جدید، یک شروع تازه داشته باشید، پاک‌سازی تاریخچه چت شما کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد و به‌راحتی قابل انجام است، چه در دسکتاپ و چه در اپلیکیشن موبایل. اما چگونه تمامی چت‌های خود در ChatGPT را از روی دسکتاپ حذف کنید. این مطلب را بخوانید.

گام اول- از طریق دسکتاپ یا لپ‌تاپ، به حساب ChatGPT خود در وب‌سایت وارد شوید. دکمه «ورود- Log In» را در پایین سمت چپ صفحه انتخاب کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید.

گام دوم- به تنظیمات جنرال-عمومی بروید و گزینه حذف همه چت‌ها (Delete All Chats) را انتخاب کنید. برای این کار روی آیکون کاربر در بالای سمت راست صفحه کلیک کرده و از منوی کشویی، تنظیمات-Settings را انتخاب کنید. گزینه حذف همه چت‌ها در پایین لیست دیده می‌شود که یک دکمه بزرگ قرمز در سمت راست آن وجود دارد.

گام سوم- انتخاب خود را تأیید کنید. پس از انتخاب دکمه حذف همه چت‌ها، سیستم یک صفحه تأیید نشان می‌دهد. اطمینان حاصل کنید که واقعاً می‌خواهید این کار را انجام دهید، زیرا این عملیات غیرقابل برگشت است و تمامی آن داده‌ها به‌طور دائمی حذف خواهند شد.

شما همچنین می‌توانید تمامی چت‌های خود در ChatGPT روی موبایل را حذف کنید:
ابتدا به حساب ChatGPT خود وارد شوید و نوار Navigation را باز کنید. پس از وارد کردن اطلاعات کاربری خود و رسیدن به صفحه اصلی ChatGPT در موبایل، دو خط افقی در بالای سمت چپ صفحه را انتخاب کنید تا منوی Navigation باز شود. آیکون حساب کاربری خود را در پایین نوار انتخاب کرده تا منوی تنظیمات نمایش داده شود. سپس گزینه کنترل داده‌ها– Data Controlرا انتخاب کنید. در منوی تنظیمات، روی تب کنترل داده‌ها ضربه بزنید، این گزینه چهارمین گزینه زیر حساب کاربری است و در نهایت، گزینه پاک کردن تاریخچه چت – Clear Chat History را انتخاب کنید. این گزینه با حروف قرمز مشخص شده و پس از ضربه زدن بر روی آن، در منوی پاپ‌آپ بعدی انتخاب خود را برای حذف تاریخچه چت تأیید کنید.

در برخی موارد، مثلاً زمانی که باید صفحه نمایش خود را برای ارائه یک پروژه در محل کار به اشتراک بگذارید و نمی‌خواهید افراد شاهد دیگر مکالمات شما با ChatGPT باشند، می‌توانید بدون پاک کردن کل آرشیو، فقط قسمتی از مکالمات را حذف کنید. در دسکتاپ، به نوار خاکستری رنگ Navigation در سمت چپ صفحه بروید، چت خاصی که می‌خواهید حذف کنید را در لیست تاریخچه (History ) پیدا کنید، روی گزینه‌های سه نقطه (سه نقطه افقی) در سمت راست عنوان مکالمه چت، کلیک کرده و از منوی کشویی، «حذف» را انتخاب کنید. در موبایل، دو خط افقی در بالای سمت چپ صفحه را انتخاب کنید تا نوار Navigation باز شود، سپس مکالمه مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید، روی آن به صورت طولانی فشار داده تا تب گزینه‌ها باز شود و از آنجا حذف را انتخاب کنید.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.